TURBÓ PLUSZ - TELJES TEST EDZÉS OTTHON
START: NOVEMBER 9.

Itt a Turbó folytatása, a TurbóPLUSZ!

Az alakformálás és a fogyás a célod? Erősödni szeretnél? Idegenkedsz az edzőtermektől, vagy nincs időd eljárni? Mozogsz, de nem rendszeresen? Lihegsz a lépcsőn felfelé? És főképp:

Ideje lenne végre tényleg naponta, rendszeresen mozogni, de egyedül nem megy? Akkor próbáld ki a TurbóPLUSZ-t! OTTHONRÓL, ONLINE edzésekkel is lehetsz olyan hatékony, mintha személyi edzőhöz járnál- ezt biztosítja 2 éve sikerrel futó ONLINE EDZÉSPROGRAMUNK.

Segítünk, hogy ne csak elkezd, hanem folytasd is, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan  FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye! Formába hozunk 7+1 hét alatt.

START: NOVEMBER 9.

A RÉSZLETES LEÍRÁSÉRT GÖRGESS LEJJEBB!

turbo-plusz-edzes

16.000 Ft   13.000Ft

16.000Ft

Elfogyott

Teljes test edzés 

Turbó PLUSZ –  a nagy sikerű TURBÓ után kicsit nehezítettünk: megtartottuk a program előnyeit, és néhány meglepetés újdonsággal bővítettük az edzéseket!

  • Az alakformálás és a fogyás a célod? Erősödni szeretnél?
  • Idegenkedsz az edzőtermektől, vagy nincs időd eljárni?
  • Mozogsz, de nem rendszeresen, emiatt néha fáj a hátad, a derekad?
  • Lihegsz a lépcsőn felfelé?
  • Túl vagy már a szülés utáni regenerálódáson és szeretnél jobb kondiban lenni?
  • És főképp: ideje lenne végre tényleg naponta, rendszeresen mozogni, de egyedül nem megy?

Segítünk, hogy ne csak elkezdd, hanem folytasd is, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye!

Formába hozunk 7 hét alatt.

Tartásjavító torna pilates elemekkel

A tartásjavító torna, a mélyizmokat építő pilates fontos része a programnak. A legtöbb felnőtt gerincproblémákkal, hátfájással küzd- az ülűmunka és a kevés mozgás sajnos mindannyiunk gerincén és izomzatán nyomot hagy. Mindennek következtében előbb hátfájás, derákfájás, tartáshibák, majd porckorongsérv, lumbágó, más rendellenességek alakulhatnak ki. Rendkívül fontos az ülőmunka hatásainak ellensúlyozása és a mélyizmok karbantartása!

Ezért építettünk a programba otthon végezhető pilates gyakorlatokat: oktatónk , Szilvi emellett igazi gerincspecialista:  jóga- és NMPT oktató is, így igazán sokféle irányból hozta precíz és alapos gyakorlatait. Az otthoni pilates sokak kedvence: lassabb, de rendkívül alapos és látványos feszesedést és tartásjavítást érhetünk el vele.

“Én szeretnék 29x-es köszönetet mondani, mert a 28 óvodásom a Bagoly csoportban egy “szép, táncolós, rohangálós, mosolygós” (ezeket mind mondják) óvónénit kaptak! Köszönöm szépen! Folytatom a lendületet! ❤️ “

Platthy Mónika

Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Early Bird akció október 30-ig

Kinek szól a teljes test edzés?

A Turbó Plusz program a nagy sikerű Turbó folytatása. A célja az általános erősítés és formábahozás, ezért vannak benne teljes testet átmozgató, kondíciójavító edzések, klasszikus erősítés és funkcionális erősítés, illetve – a Turbóhoz képest újdonságként – tartásjavító, mélyizomerősítő pilates órák, valamint sok nyújtás.

Ugrálásmentes, de intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben.

Fő cél: legyél erősebb, formásabb, legyen jobb a kondíciód és a tartásod – emellett fontos nekünk, hogy a program végére kicsit jobban  megbarátkozz a testeddel.

“Egy kis összegzés az elmúlt hat hétből: -1,5 kg, -3 cm a csípőből, heti 4-5 mozgás, 1 elszakadt gumikötél. A tegnapi kondi videó alatt végre úgy éreztem magam, mint a 3 évvel ezelőtti fénykoromban 💪😄 nagyon jó érzés volt! 😄 Nekem nagyon bejött. Pörgős volt, izzasztó! Ráadásul ami nekem külön öröm volt, hogy nem volt túl hosszú.

Kis Mónika

Hogyan épül fel az otthoni edzésprogram?

A program a videócsomagok és az ütemezett edzésprogramok előnyeit ötvözi: rendszeresen kapod az új edzéseket, de nem kötjük meg, mikor végezd őket, egy hétig elérhetőek. A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik két-három zsúfoltabb nap.

Összesen 20 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek.

A videók között van kondíciójavító (ez izzaszt majd, felpörget, fogyaszt és erősít), és van olyan, ami a tartásodat, közérzeted javítja, mélyizmokat épít, nyújt, átmozgat, megszünteti a hát-és derékfájást.

Fontos nekünk az is, hogy a program végére többet tudj a testedről, jobban megbarátkozz vele, otthonosabban érezd magad benne.

A videók hossza 30-40 perc között változik, ennyit tudsz mozogni szuperhatékonyan, rugalmas időbeosztásban, otthon – utazás, öltözőben öltözés, cucc-cipelés és egyéb nehezítő körülmények nélkül.

Mi jár még az edzésprogramhoz?

Ez a program sokkal több, mintha egyedül tornáznál otthon videókra! Nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, illetve kérdezni tudnak a tanároktól.

Emellett ide várjuk a beszámolókat! Napi sikereket! Kérdéseket! Büszkeségeket! Képeket!

Jár egy rövid, lényegretörő táplálkozási útmutató, ami lépésekre bontja le, hogy hogyan tudod egészségesebb irányba terelni az étkezéseidet, mit érdemes mindenképpen tudni az étkezésről, illetve heti kihívásokkal segítünk, hogy haladj is előre a cél felé ebben.

+ Ha már szültél, tested bizonyos részeire kiemelten  figyelned kell: a legfontosabb kérdéseket összefoglaljuk neked egy kiegészítő videóban.

Edzők

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

Kondíciójavítás, HIIT edzések, posztnatális tudnivalók

Vass Beatrix

Vass Beatrix

Funkcionális erősítés

Gyergyói Szilvia

Gyergyói Szilvia

Pilates és gerincregeneráció

Mikor ajánljuk a teljes test edzést?

Minden nőnek, ajánljuk, aki nem most kezdi a sportot, hanem szokott mozogni. Ha szülés után vagy: az edzéseket kifejezetten úgy állítottuk össze, hogy a szülés utáni testi változásokat figyelembe vegye, ezért a gerinc-és ízületvédelem, a törzsizmok funkcionális erősítése kiemelten fontos. Szülés után minimum 3-4 hónappal ajánljuk elkezdeni, HA az alapvető regenerációval (hasizom-gátizomerősítés) már foglalkoztál – ha még nem, akkor  javasoljuk, hogy kezdd inkább a Hurrá, szültem! programmal, vagy valamelyik speciális videócsomagunkkal.

Kipróbálsz egy Turbó Plusz órát velünk?

Garanciák és elállási lehetőség

Ha nem jól mérted fel a saját edzettségi szintedet, az első héten át tudsz csatlakozni más futó programunkba. Ha mégsem jön be neked az online edzésforma, az első héten még vissza tudsz lépni (ez esetben visszatérítjük a program árát). Az első hét után nincs már mód a visszalépésre, amennyiben rajtunk kívülálló okokból mégsem tudod végigcsinálni az edzéseket. Maximálisan törekszünk a gyakorlatok biztonságos felépítésére, de mindig lehetnek egyéni eltérések, amennyiben bármilyen egészségügyi kételyed, kérdésed van, konzultálj az orvosoddal/gyógytornászoddal! A programot mindenki a saját felelősségére végzi – kattints ide az egészségügyi tudnivalókért!

Kapcsolódó termékek

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

Az Anyatest Projekt alapítója és szakmai vezetője, a programokon belül kondíciójavító, erősítő és crossflow órákat tart, illetve a speciális  pre- és posztnatális gyakorlatok szakértője.

BIO

  • Sportoktató, fitness instruktor OKJ 5181303
  • Kortárs-modern táncos OKJ 5218 330
  • Crossflow oktató
  • Gerincjóga oktató 
  • Certified postnatal specialist PFA
  • Gerincterápia jógával – alaptanfolyam ( Bene Máté Gerincakadémia)
  • Szociológus (ELTE BTK), kommunikáció és média szakirány

MINI INTERJÚ

Szülés után átalakul a test, egy időre mindenképpen- mi volt a legjobb élményed ezzel kapcsolatosan?
A legjobb élményem a második szülés utáni időszak volt: teljesen természetes úton szültem egy nagyon nyugodt és kiegyensúlyozott babát, alvás, szoptatás, minden jött magától, így aztán én is viszonylag gyorsan és zökkenőmentesen összeszedtem magam. Csodálatos a női test alkalmazkodóképessége! Ráadásul a hormonok áldásos hatásának köszönhetően úgy másfél évig gyakorlatilag éjjel-nappal boldogságfelhőben úsztam.

Jelenleg mennyit mozogsz?
Napi egy óra a minimum, ezt háromféle dologból áll össze: futás, erősítés illetve ashtanga-jóga.

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Online edzések! Ha nem tudnék otthon mozogni, fogalmam sincsen hogyan oldanám meg a rendszeres testmozgást.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
Mikor a legkevésbé van kedved gyakorolni, akkor van a legnagyobb szükséged rá.

Vass Beatrix

Vass Beatrixx

Bea üdítő színfolt a tanárok között! Otthon van a súlyok, gépek, zsírgyilkos fenékformáló edzések és kalóriatáblázatok között, de úgy, hogy közben nem nyomaszt és nem kiabál rád. Még a férje is edző! Egyébként ő is a tánc világából érkezett, és megőrizte tudását a finom mozdulatokról. Néha feltűnik a videókon a kisfia, Bendegúz is, aki a programjainkkal együtt nő! Az első Turbó idején csak pár hónapos volt, azóta a programokkal együtt nő, sőt, azóta már Bea második babája is megszületett.

BIO

  • Táncművészeti Főiskola – táncpedagógus (BA)
  • IFBB – testépítői szakedző
  • Fitness instruktor (OKJ 5181303)
  • Személyi edző
  • Almássy Mozgásakadémia – komplex funkcionális edzés kurzus
  • Tudatos életmód – tudatos edzés szeminárium – funkcionális edzés, fascia hengerezés képzés

MINI INTERJÚ

Szülés után átalakul a test, egy időre mindenképpen-mi volt a legjobb élményed ezzel kapcsolatosan?
Szülés után 3 nap alatt leugrott rólam 6 kiló, azt hiszem ez volt legjobb élményem 🙂 majd a szoptatás áldásos hatásainak köszönhetően két hét alatt a hasam is szépen visszament. Nem, nem az eredeti méretére, de egy sokkal viselhetőbb formájára. És akkor az ágyban fekve el is kezdtem a gátizomtornát, a szorítóbugyit pedig elhajítottam.

Jelenleg mennyit mozogsz?
Kétszer mozgok egy héten, amit kifejezetten edzésnek is lehet nevezni. Ezen kívül a gyerek hordozás és a játszóterezés a kardióm.

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Az otthon edzés az egyetlen megoldás. Ha minden kötél szakad akkor gyerekkel, de én inkább akkor szoktam, amikor alszik. Ha nem fér bele több, akkor csak 20 percet. Vagy apa, nagymama, barátnő, másik anyukával bartellben (legközelebb te vigyázol az ő gyerekére is) rá kell bízni és muszáj egy kis “én időt” csinálni. Mert jár. Pont.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
A motiváció belőlünk fakad, ezért nem tudok idézni 🙂 De talán Buddha szavai állnak a legközelebb hozzám.

“A boldogsághoz nem vezet út, az út maga a boldogság.” – Buddha

Mi jut eszedbe a szóról, hogy erősítés?
Döglött bogár 🙂

Gyergyói Szilvia

Gyergyói Szilvia

Szilvi nyugodt tempójú, Pilates- fókuszú órákat tart. Szeretni fogjátok, mert volt táncosként csodálatosan szépen, precízen mutatja a gyakorlatokat. Minden órája fokozottan gerinc- és ízületbarát, és gyakran használ kiegészítőként NMPT és jógagyakorlatokat, ezek különösen hatékonyak abban, hogy új mozgásmintákat tanítsanak a testednek. Ráadásul pedig Szilvi a leghosszabb copfú tanár az országban, igazi Aranyhaj 🙂 !

BIO

  • THÉBA Művészeti Szakiskola – Színpadi Táncművész (OKJ 52183302)
  • Táncművészeti Főiskola: Táncos és Próbavezető – Modern Táncszak
  • Body & Soul Wellness INC. – Certified Pilates Instructor – member identification: 1406
  • Fitness Instruktor (OKJ 5181303)
  • Bene Máté Gerincakadémia – Natural Movement Pattern Traninig instruktor, Gerincterápia Jógával mesterképzés
  • Workshopok: térdproblémák, Feldenkrais, intim torna, fasciaelmélet
  • Balett és jazztánc oktató
  • Body & Soul Wellness Akadémia – pilates és jóga oktató

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?
Változó. Naponta min. 2 órát. Általában 3-4,5 óra

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Gondoljon arra, hogy ha ad magára is időt, azzal több türelme és energiája marad a családra is. Ha mozgásra ad magának időt, akkor egészségesebb lesz testileg, lelkileg. Nem csak erőnlét szempontjából…(A mozgás beindítja az intenzívebb vérellátást, így nagyobb oxigén mennyiség jut el a belső szervekhez is, ami egészségesen tartja azokat – vagy felgyorsítja a regenerálódást ha már fennáll valamilyen probléma; és még megannyi pozitív hatása van a mozgásnak egészségünkre. A feszültségoldó hatásáról nem is beszélve. 🙂
Sose felejtsük el, hogy orvoshoz járni sokkal időigényesebb és költségesebb. Ezért érdemes a megelőzésre fókuszálni.
Ha nincs ideje eljárni sehova, keressen fel megbízható fórumokat, videókat és kezdjen el otthon mozogni – óvatosan, odafigyelve. De amint belefér az életébe, érdemes rendszeresen eljárni valamilyen órára, már csak a biztonságos mozgás, a kimozdulás, kikapcsolódás és a társaság kedvéért is.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“Igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni,
hogy mindennek javára legyél.

Egyetlen ismeret van a többi csak toldás:
Alattad a föld, feletted az ég,
BENNED A LÉTRA.”
(Weöres Sándor)

Mi jut eszedbe a szóról, hogy Pilates?
Egészséges erőnlét, ízületbarát mozgás, mozgékonyság, megalapozott ismereteken alapuló mozgás

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.