fbpx

TURBÓ ÉS TURBÓPLUSZ online edzésprogramok

Hozd formába magad, otthonról! Lépj be a saját online edzőtermedbe és próbáld ki a kifejezetten nőknek tervezett 7 hetes edzésprogramjainkat!

Nehézségi szint:

Turbó:   

TurbóPLUSZ:   

Otthonról végezhető, komplex edzéslehetőség, a cél:

  • all-in-one, komplex program a tested általános formábahozásához
  • az izmok regenerálása, tartásjavítás, a mélyizmok megerősítése
  • alakformálás
  • a rendszeres mozgás beépítése az életedbe

A jó kondíció, az erősödés, alakformálás és a fogyás a célod?  Esetleg sokat fáj a hátad? Vagy szeretnél izmosabb lenni?

Az erős és fitt test fontos, és nem csak azért, hogy jól mutass a fotókon- ennél sokkal lényegesebb, hogy jól is működjön minden, ne fájjon sehol, és örömet okozzon a tested és a mozgás!

Biztosan voltak már próbálkozásaid fitnesszvideókkal vagy programokkal – ezek rugalmasan elérhetőek,  de kevésbé hatékonyak a motiváció és a rendszeresség fenntartásában. Lehet ingyen nézhető youtube-videókra is tornázni, de minek, ha heti egy ebéd áráért egy progresszív, hatékony, motivációt fenntartó programot kapsz + saját tanácsadó edzőt és online edzőközösséget is hozzá!

A velünk edzők 90 százaléka be is fejezi a programot- ahelyett, hogy szokásosan feladná az elhatározását.  Sokféle online megoldást kínálunk (az élő óráink és a speciális workshopok mellett)- ez egy KOMPLEX ALAPOZÓ PROGRAM MINDEN JÓVAL, AMIT CSAK EGY EDZŐ, EDZÉSPROGRAM ÉS JÓGAOKTATÓ  EGYÜTT TUD NYúJTANI NEKED! 

anyatestprojekt-elotte-utana

Nagyon jó befektetés volt! Már az első hét után elmondhatom, hogy megérte. A kondicionálás nagyon tetszett, hogy nem észnélküli, hanem testközpontú. Jó lesz, ha durvul, de ez így kezdésnek tökéletes volt. Az erősítést is imádtam, majd megszakadtam plank közben, de imádtam, hogy érzem a törzsem! Vannak hasizmaim! El sem hiszem:) A jóga pedig megdöbbentett. Eddig abszolút úgy voltam vele, hogy nem az én mozgásformám, hogy ez nekem túl lassú, én nem tudok befelé figyelni. Soha nem próbáltam. Na most egyet mondok: alig várom, beleszerelmesedtem.Nagyon köszönöm Lányok az első adag edzéseket, látszik, hogy odafigyelve, lelkiismeretesen állítottátok össze a feladatsorokat!

Szabó Évi, Spanyolország, Turbó program

A mozgásprogram 7 hét alatt komplexen, hétről hétre háromféle, 28-42 perc hosszú edzéssel alapozza meg ezeket

+ bónusz regeneráló órák
+
speciális ismeretek a női gyakorláshoz
+ egy hetes mintaétrend személyi edzőnktől 
+ étrendi tanácsok
+ kedvezményes ételrendelési lehetőség adalékmentes készételekből 
+ edzésterv és edzésnapló a hatékonysághoz és a motiváció fenntartásához 
+ zárt facebook- csoport a szakmai konzultációhoz és a csapaton belüli támogatáshoz.

Ugrálásmentes, de intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben. 

A mozgás öröm, és nem büntetés a tegnap megevett csoki miatt- ha nem hiszed, hagy mutassuk meg!

Hogy működik?

Minden héten 3 edzés érkezik:  kondíciójavítás, funkcionális erősítés, dinamikus gerinc/nőijóga. Ezeket a hét folyamán ütemezve kapod, és EGY HÉTIG éred el- a megadott edzésterv szerint tudod az órákat megcsinálni.A program minden pontján egyszerre háromféle, fokozatosan nehezedő mozgásóra közül választhatsz + a regeneráló videókat és a kiegészítő anyagokat, videókat mindig eléred, és folyamatosan kérdezhetsz is. A program közbennagyunk figyelünk rád és segítünk a motiváció fenntartásában.

A programot mindenki egyszerre kezdi el és fejezi be- virtuális csapatként.

Mi jól összeraktuk, neked csak rá kell lépni az út elejére, onnan pedig végigkísérünk- vagy időnként  finoman lökdösünk is, ha az kell.

Az edzések 28-42 perc hosszúak.

Turbó előtte-utána

Nekem is nagyon jót tett ez a program, szuperül van felépítve, mindent szisztematikusan átmozgat és közben javítja a kondit, formál, feszesít és még a lelkemnek is jót tesz, hogy látom más anyukáknak is hasonlóak a gondjaik. Mint már írtátok, nálam is az út eleje volt ez a program, még van bőven hova alakulni, de optimista vagyok és kitartó 🙂 Köszönet a Turbóért, ajánlani fogom az ismerősöknek!

Mészáros Ágota, Turbó

Turbó előtte-utána

Nagyon köszi ezt a 7 hetet, én úgy érzem, számomra sikeres volt. BELEFÉREK abba a gatyába, amibe szerettem volna. Elég az hozzá, hogy a derekam 3 a csípőm 5 cm-el keskenyebb mint volt. 😎😎😎 Még nem értem el a célom, de elindultam egy úton, rátaláltam arra, hogy ezt hogy tudom csinálni és ez nektek köszönhető! 🙂

Kluzsnik Réka, Budapest

Turbó vagy TurbóPLUSZ? Melyiket válasszam?

Ha most kezded az aktív sportolást, akkor mindenképpen a Turbóval kezdj. Ha most kezded az online edzésprogramokat, de egyébként már RENDSZERESEN mozogsz, akkor válaszd a TurbóPLUSZt.

Aggódni nem kell, az első héten szabadon válthatsz a programok között, ha mégis másikat szeretnél csinálni.

 

Ti kérdeztétek emailben:

Online program? Hogyan épül fel ez az egész?
Hetente, ütemezve kapod az új edzéseket, de nem kötjük meg, mikor végezd őket, a videók egy hétig elérhetőek- a program MINDEN PONTJÁN egyszerre három edzésfajta áll a rendelkezésedre.  A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, így lesz megfelelően rugalmas és a aTE életritmusodra szabható, egyben MOTIVÁLÓ a felépítés- akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik két-három zsúfoltabb nap.

Összesen 20 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek. BÓNUSZ- regeneráló, nyújtó gyakorlatsorozat + táplálkozási tanácsok és mintaétrend + speciális NŐI edzéstanácsok: mire érdemes figyelni (gátizom, hasizom).

A videók között van kondíciójavító (ez izzaszt majd, felpörget, fogyaszt és erősít), és van olyan, ami a tartásodat, közérzeted javítja, mélyizmokat épít, nyújt, átmozgat, megszünteti a hát-és derékfájást. Fontos nekünk az is hogy a program végére többet tudj a testedről, jobban megbarátkozz vele, otthonosabban érezd magad benne.

A videók hossza 30-40 perc között változik, ennyit tudsz mozogni szuperhatékonyan, rugalmas időbeosztásban, otthon – utazás, öltözőben öltözés, edzőcucc cipelés és egyéb nehezítő körülmények nélkül.

Mi jár még a programhoz?
Annyi minden, hogy ezeket csak felsoroljuk -sokkal többet kapsz, mintha egyedül tornáznál otthon youtube-videókra!

 Nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, illetve kérdezni tudnak a tanároktól.

Emellett ide várjuk a beszámolókat! Napi sikereket! Kérdéseket! Büszkeségeket! Képeket!

A videók mellé jár egy rövid, lényegretörő táplálkozási útmutató, ami lépésekre bontja le, hogy hogyan tudod egészségesebb irányba terelni az étkezéseidet, mit érdemes mindenképpen tudni az étkezésről.

+ Ha már szültél, tested bizonyos részeire kiemelten  figyelned kell: a legfontosabb kérdéseket összefoglaljuk neked egy kiegészítő videóban.

Kipróbálsz egy órát velünk?
A TurbóPLUSZ legelső kondíciójavító órája ez:

Bartha Éva

Gyógytornász-fizioterapeuta MSc, manuálterapeuta
Az Új Szent János kórház vezető gyógytornásza

Évával 2021- ben kezdtük a közös munkát-  túlzás nélkül hiánypótló és egyedülálló az  a hathetes online végezhető gátizomregeneráló program, amit közösen csináltunk! Hatalmas öröm volt rátalálni mert végtelenül rutinos,  és egy rendkívül kedves, közvetlen személyiség. Több mint 2 évtizede foglalkozik a medencefenék izmainak gyengeségéből adódó elváltozások tanulmányozásával, kezelésével. Aktív gyógyornász- a János kórházban találjátok- emellett óraadó tanár, vizsgáztató az egyetemen illetve saját magánrendelést vezet.

Éva azt írja a saját munkájáról: “Számomra a gyógytornász és védőnői diploma kombinációja a lehető legoptimálisabb végzettség a szülészet-nőgyógyászati fizioterápia magas szintű alkalmazásához. (gátizom torna, szétnyílt hasizom, symphyseolysis, kismamatorna stb.) Az egyes kórképek kezelését nem lehet különválasztani egymástól, minden esetben egy előzetes vizsgálat alapján elkészített terv mentén, komplexen kell megoldani a problémákat.

A szülészet – nőgyógyászati fizioterápián és az oktatáson kívül szívesen foglalkozom felnőtt és gyermekkori sérülések utáni rehabilitációval, ortopédiai elváltozások kezelésével. A felnőtt kliensek a traumatológia problémákon kívül főleg gerincpanaszokkal keresnek meg, gyakran fordulnak meg nálam nyaki vagy ágyéki gerincsérv, csigolyacsúszás, kopásos elváltozások okozta fájdalmak miatt.”

BIO

– 2017. Manuálterapeuta – Semmelweis Egyetem Általános Orvostudományi Kar
– 2015. Okleveles Fizioterapeuta (MSc) – Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
– 2011. Gyógytornász-fizioterapeuta (BSc) – Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
– 1990. Védőnő – Orvostovábbképző Egyetem Egészségügyi Főiskolai Kar

Posztgraduális képzések

– Evidence Based Medicine a medencefenék fizioterápiájában    
– Gátizom tréner
– McKenzie A, B kurzus
– Terrier-féle lágyrész és ízületi mobilizáció
– Kinesiotape kezdő, haladó
– 3D Scoliosis Terápia  I-II.
– Váll workshop (OMT)
– Terhes torna speciális kollégium

Érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Mielőtt elhagynád az oldalt, érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.