Szétnyílt hasizom zárása - 3+1 részes videósorozat

Ebben a háromrészes sorozatban három videót találsz: az elsőben a hasizmok aktiválását, megfelelő használatát tanuljuk meg, alapgyakorlatokon keresztül, a második-harmadikban egy- egy speciális gyakorlatsort találsz, ami előbb könnyebb, majd nehezebb gyakorlatokkal célozza meg a szétnyílt hasizom zárását. Mindhárom videó körülbelül húsz perc hosszú, és tíz- tíz gyakorlatot tartalmaz, nem kellenek hozzá speciális eszközök vagy kellékek, csak te magad, és hogy rendszeresen gyakorolj.

BÓNUSZ:
– Videó a hasizmok állapotának otthoni ellenőrzéséhez, lépésről-lépésre
– 4 hetes edzésterv

A RÉSZLETESEBB LEÍRÁSHOZ GÖRGESS LEJJEBB!

szétnyílt hasizom

5.999 Ft

Háromrészes videósorozat a szétnyílt hasizom zárására, fokozatosan nehezedő gyakorlatokkal, hogy újra erős és lapos legyen a hasad!

A LEGFRISSEBB TUDOMÁNYOS EREDMÉNYEKHEZ IGAZODVA

Szétnyílt hasizomról akkor beszélünk, ha a köldök vonalában található két egyenes hasizmot tartó kötőszövet, a linea alba elvékonyodik, fellazul, és a két izom eltávolodik egymástól, köztük rés alakul ki. Ez a terhesség alatt teljesen természetes, azonban ha a szülést követően a kötőszövet nem tud regenerálódni, a hasizom sem tud visszarendeződni, és az ottmaradó – akár 3-4 ujjnyi – rés már egészségügyi és esztétikai gondot okoz.

Ebben a sorozatban három videót (és egy bónuszt) találsz: az elsőben a hasizmok aktiválását, megfelelő használatát tanuljuk meg, alapgyakorlatokon keresztül, a második-harmadikban egy-egy speciális, egyre nehezedő gyakorlatsort találsz.

Az edzésprogramban funkcionális törzsizomerősítő gyakorlatokat, jógaászanákat, gyógytornagyakorlatokat, testtudatot növelő alapgyakorlatokat egyaránt találsz, mindezt egy egységes, fokozatosan nehezedő gyakorlatsorba rendezve. A videók a legfrissebb tudományos eredményekhez, kutatásokhoz igazodnak, a Postnatal Fitness Academy irányelveit követik. A saját két terhességem után szerzett tapasztalataimat is beleépítettem  a mozgásanyagba, illetve a tornagyakorlatok anyagát a sok-sok nővel végzett közös munka, a sokféle test által adott tapasztalat formálta véglegessé.
 
Nem kellenek hozzá speciális eszközök vagy kellékek, csak te magad, és hogy rendszeresen gyakorolj. A videók hossza átlagosan 15-20 perc.

BÓNUSZ:

– Videó a hasizmok állapotának otthoni ellenőrzéséhez, lépésről-lépésre
– 4 hetes edzésterv
– Kérdezési lehetőség zárt Facebook csoportban 
 
Vásárlás után a  videók bármikor, bármennyiszer nézhetőek, időkorlátozás nélkül. Mozogj, akkor és ott, amikor kedved van! A videósorozat felépítése a PFA irányelveit követi, ötvözve a saját tapasztalatainkkal.

WORKSHOPOK

HA SZEMÉLYRE SZABOTT GYAKORLATOKAT SZERETNÉL, gyere el valamelyik hasizomregeneráló WORKSHOPra, részleteket megtudhatsz a főoldalról, jelentkezés: workshop@anyatestprojekt.hu

NÉHÁNY VÉLEMÉNY:

“Csak ülök, ülök, ülök, 12 éve ülök… ez nem tesz jót, a testnek semmiképp 🙂 munkahely-váltás… az utolsó 3 év már mozgás nélkül… éééés Enikő szülés után visszatért és tanít megint, ez végre arra késztetett hogy induljak meg, mozogjak végre, küzdjek meg a derékfájással… és jelentem sikerült! elindultam… a hasizom workshop pipa, ugyan még nincs babám, de a szétnyílt hasizom úgy látszik adottság… és most akkor most a lényeg: a héten rázkódtam a trolin és azt éreztem, amit már régen nem, én vagyok az úr a testem felett, bekapcsolt a sokat emlegetett transzverzus és igen! újra átvettem az irányítást a testem felett 😉 Enikő KÖSZÖNÖM!”
(Pimpa Andrea, közgazdász, még nem szült, ülőmunkát végez)

 

“Sikerélmény van. 5 hetet rendesen végignyomtam, azóta (másfél hete) pingpongozunk a családban a náthával, szóval nullát mozogtam, de még így is az az érzésem van folyton, hogy vannak hasizmaim! Amikor előredőlök (görnyedek), feszülnek a hasizmaim. Amikor teljes testsúllyal kapaszkodom a redőnybe és húzom fel, feszülnek a hasizmaim. Random mozgásokkor azt veszem észre, hogy jéééé! Vannak hasizmaim! Voltam én már nagyon edzett párszor életemben, de ez az érzés nem rémlik. (Szerintem kompenzáltam más izmokkal.) Csak gyógyulnánk már meg végre. 🙂
(Bátki Anna, Budapest, egy másfél éves gyerek anyukája)

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.