Turbó!- Lendülj formába 7 hét alatt! (start: május 4.)

Túl vagy már a szülés utáni regenerálódáson és szeretnél jobb kondícióban lenni? Idegenkedsz az edzőtermektől, de az alakformálás és a fogyás a célod? Fáj a hátad? Ideje lenne végre tényleg naponta, rendszeresen mozogni, de egyedül nem megy?

Segítünk, hogy ne csak elkezd, hanem folytasd is, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye! Formába hozunk 7+1 hét alatt. OTTHONRÓL, ONLINE edzésekkel is tudsz olyan hatékony lenni, mintha személyi edzőhöz járnál.

Kondíciójavítás + funkcionális izomerősítés + nyújtás + tartásjavítás – ez a Turbó. Érezd jobban magad!

A RÉSZLETES LEÍRÁSÉRT GÖRGESS LEJJEBB!

turbo-edzés-anyuka

15.000 Ft

Ez a program sajnos már elindult, nem tudsz csatlakozni, de hamarosan újat indítunk, nézz körül nálunk!

TURBÓ ÉS TURBÓPLUSZ online edzésprogramok- hozd formába magad!

Hozd magad formába – otthonról! Lépj be a saját online edzőtermedbe és próbáld ki a kifejezetten nőknek tervezett 7 hetes edzésprogramjainkat! 

Nehézségi szint:

Turbó:   

TurbóPLUSZ:   

Otthonról végezhető, komplex edzéslehetőség, a cél:

  •  a szülés előtti kondíció visszaszerezése 
  • az izmok regenerálása, tartásjavítás, a mélyizmok megerősítése
  • alakformálás
  • a rendszeres mozgás beépítése az életedbe

A TURBÓ PROGRAM MÁJUS 4-ÉN INDUL ÉS JÚNIUS 22-IG TART, EGY BÓNUSZHÉTTEL A VÉGÉN. MINDENKI EGYÜTT HALAD, ÜTEMEZETTEN KAPJA AZ ADOTT HETI EDZÉSEKET.

A jó kondíció, az erősödés, alakformálás és a fogyás a célod?  Esetleg sokat fáj a hátad? Vagy szeretnél izmosabb lenni?

Az erős és fitt test fontos, és nem csak azért, hogy jól mutass a fotókon – ennél sokkal lényegesebb, hogy jól is működjön minden, ne fájjon sehol, és örömet okozzon a tested és a mozgás!

Biztosan voltak már próbálkozásaid fitnesszvideókkal vagy programokkal – ezek rugalmasan elérhetőek,  de kevésbé hatékonyak a motiváció és a rendszeresség fenntartásában. Lehet ingyen nézhető Youtube-videókra is tornázni, de minek, ha heti egy ebéd áráért egy progresszív, hatékony, motivációt fenntartó programot kapsz + saját tanácsadó edzőt és online edzőközösséget is hozzá!

A velünk edzők 90 százaléka be is fejezi a programot – ahelyett, hogy szokásosan feladná az elhatározását.  Sokféle online megoldást kínálunk az élő óráink és a speciális workshopok mellett – ez egy KOMPLEX ALAPOZÓ PROGRAM MINDEN JÓVAL, AMIT CSAK EGY EDZŐ, EDZÉSPROGRAM ÉS JÓGAOKTATÓ  EGYÜTT TUD NYÚJTANI NEKED! 

Nagyon jó befektetés volt! Lehet,hogy nem leszek Heidi Klum a végére, de már az első hét után elmondhatom, hogy megérte. A kondicionálás nagyon tetszett, hogy nem észnélküli, hanem testközpontú. Jó lesz, ha durvul, de ez így kezdésnek tökéletes volt. Az erősítést is imádtam, majd megszakadtam plank közben, de imádtam, hogy érzem a törzsem! Vannak hasizmaim! El sem hiszem 🙂 A jóga pedig megdöbbentett. Eddig abszolút úgy voltam vele, hogy nem az én mozgásformám, hogy ez nekem túl lassú, én nem tudok befelé figyelni. Soha nem próbáltam. Na most egyet mondok: alig várom, beleszerelmesedtem. Nagyon köszönöm Lányok az első adag edzéseket, látszik, hogy odafigyelve, lelkiismeretesen állítottátok össze a feladatsorokat!

Szabó Évi, Spanyolország, Turbó program

Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

A TURBÓ mozgásprogram 7 hét alatt komplexen, hétről hétre háromféle, 28-42 perc hosszú edzéssel alapozza meg ezeket

  • bónusz regeneráló órák 
  • speciális ismeretek a szülés utáni mozgáshoz és a női gyakorláshoz
  • egy hetes mintaétrend személyi edzőnktől 
  • étrendi tanácsok
  • kedvezményes ételrendelési lehetőség adalékmentes készételekből 
  • edzésterv és edzésnapló a hatékonysághoz és a motiváció fenntartásához 
  • zárt Facebook- csoport a szakmai konzultációhoz és a csapaton belüli támogatáshoz.

Ugrálásmentes, de intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben. 

A mozgás öröm, és nem büntetés a tegnap megevett csoki miatt – hadd mutassuk meg!

Kiknek?

Nőknek, akik rugalmas időbeosztásban, otthonról, mégis felépített edzésprogrammal akarnak mozogni. Akik a szülés utáni közvetlen regeneráción már túl vannak ( ha még nem, akkor irány Hurrá, szültem! program).

Hogy működik?

Minden héten 3 edzés érkezik: kondíciójavítás, funkcionális erősítés, dinamikus gerinc/női jóga. Ezeket a hét folyamán ütemezve kapod, és EGY HÉTIG éred el – a megadott edzésterv szerint tudod az órákat megcsinálni. A program minden pontján egyszerre háromféle, fokozatosan nehezedő mozgásóra közül választhatsz + a regeneráló videókat és a kiegészítő anyagokat, videókat mindig eléred, és folyamatosan kérdezhetsz is. A program közben figyelünk rád és segítünk a motiváció fenntartásában.

A TURBÓ programot mindenki egyszerre kezdi el és fejezi be – virtuális csapatként.

Mi jól összeraktuk, neked csak rá kell lépni az út elejére, onnan pedig végigkísérünk – vagy időnként finoman lökdösünk is, ha az kell.

Milyen eszközök kellenek hozzá?

Nem az eszközökön múlik, hanem a szakszerűségen és a kitartáson! Ebben hiszünk, és a környezetvédelem is  kiemelten fontos nekünk, ezért sem cél a felesleges, egyszerhasznált drága tárgyak halmozása.  

Ennyi kell: gumiszalag (az egyik legsokoldalúbb és legolcsóbb sporteszköz), ha van otthon 1-2 kg-os kézisúlyzó (tökéletesen helyettesíthető megtöltött vizespalackkal). Használunk még időnként széket is, illetve ajánljuk, hogy használj a mozgáshoz matracot, kényelmes sportcipőt és sportmelltartót.

Az edzések 28-42 perc hosszúak. 

A program edzői

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

Kondíciójavítás, HIIT edzések, posztnatális tudnivalók

Vass Beatrix

Vass Beatrix

Funkcionális erősítés

Hortobágyi Andi

Hortobágyi Andrea

Gerinc-és nőijóga

“Nekem is nagyon jót tett ez a program, szuperül van felépítve, mindent szisztematikusan átmozgat és közben javítja a kondit, formál, feszesít és még a lelkemnek is jót tesz, hogy látom más anyukáknak is hasonlóak a gondjaik. Mint már írtátok, nálam is az út eleje volt ez a program, még van bőven hova alakulni, de optimista vagyok és kitartó 🙂 Köszönet a Turbóért, ajánlani fogom az ismerősöknek!”

Mészáros Ágota, Turbó

Szóval, van kedved elindulni életed legjobb formája felé? Ne aggódj, lépésről lépésre segítünk, hogy hogyan kezdj el  formába lendülni: erősödj, feszesedj, légy hajlékonyabb, kezdd el átalakítani a táplálkozásodat. Nem gond, ha idegenkedsz az edzőtermektől meg a súlyoktól. Nem gond, ha  nem szeretsz futni. Ha a szándék megvan, hogy végre tényleg rendszeresen mozogni fogsz, de egyedül nem megy – akkor próbáld ki velünk az edzést.

Hadd mutassuk meg neked, hogy lehet szuperhatékonyan, és élvezetesen mozogni – otthon is! Használd ki, hogy az online ruhavásárlás, nyelvtanfolyam vagy munkaértekezlet  mellett már lehet hatékonyan EDZENI is otthonról – időveszteség nélkül, rugalmasan, bármikor, bárhol – ugyanakkor felépített, progresszív edzésekkel ezt egy Youtube-videó vagy egy applikáció sosem teszi meg neked, tőlünk pedig még kérdezni is lehet! Segítünk, hogy ne csak elkezdd, hanem folytasd is, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye! Formába hozunk 7 hét alatt. Lépj be a saját online tornatermedbe – edzők és edzőtársak várnak!

A PROGRAM MÁJUS 4-ÉN INDUL ÉS JÚNIUS 22-IG TART, EGY BÓNUSZHÉTTEL A VÉGÉN. MINDENKI EGYÜTT HALAD, ÜTEMEZETTEN KAPJA AZ ADOTT HETI EDZÉSEKET.

Ezt kapod:

“Nagyon köszi ezt a 7 hetet, én úgy érzem, számomra sikeres volt. BELEFÉREK abba a gatyába, amibe szerettem volna. Elég az hozzá, hogy a derekam 3, a csípőm 5 cm-el keskenyebb, mint volt. 😎😎😎 Még nem értem el a célom, de elindultam egy úton, rátaláltam arra, hogy ezt hogy tudom csinálni és ez nektek köszönhető!

Kluzsnik Réka, Budapest

Ti kérdeztétek emailben

Online program? Hogyan épül fel ez az egész?

Hetente, ütemezve kapod az új edzéseket, de nem kötjük meg, mikor végezd őket, a videók egy hétig elérhetőek – a program MINDEN PONTJÁN egyszerre három edzésfajta áll a rendelkezésedre.  A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, így lesz megfelelően rugalmas és a TE életritmusodra szabható, egyben MOTIVÁLÓ a felépítés – akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik két-három zsúfoltabb nap.

Összesen 20 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek. BÓNUSZ – regeneráló, nyújtó gyakorlatsorozat + táplálkozási tanácsok és mintaétrend + speciális NŐI edzéstanácsok: mire érdemes figyelni (gátizom, hasizom).

A videók között van kondíciójavító (ez izzaszt majd, felpörget, fogyaszt és erősít), és van olyan, ami a tartásodat, közérzeted javítja, mélyizmokat épít, nyújt, átmozgat, megszünteti a hát-és derékfájást. Fontos nekünk az is, hogy a program végére többet tudj a testedről, jobban megbarátkozz vele, otthonosabban érezd magad benne.

A videók hossza 30-40 perc között változik, ennyit tudsz mozogni szuperhatékonyan, rugalmas időbeosztásban, otthon – utazás, öltözőben öltözés, edzőcucc cipelés és egyéb nehezítő körülmények nélkül.

A PROGRAM MÁJUS 4-ÉN INDUL ÉS JÚNIUS 22-IG TART, EGY BÓNUSZHÉTTEL A VÉGÉN. MINDENKI EGYÜTT HALAD, ÜTEMEZETTEN KAPJA AZ ADOTT HETI EDZÉSEKET.

Mi jár még a programhoz?

Annyi minden, hogy ezeket csak felsoroljuk – sokkal többet kapsz, mintha egyedül tornáznál otthon Youtube-videókra!

Nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, illetve kérdezni tudnak a tanároktól.

Emellett ide várjuk a beszámolókat! Napi sikereket! Kérdéseket! Büszkeségeket! Képeket!

A videók mellé jár egy rövid, lényegretörő táplálkozási útmutató, ami lépésekre bontja le, hogy hogyan tudod egészségesebb irányba terelni az étkezéseidet, mit érdemes mindenképpen tudni az étkezésről.

Ha már szültél, a tested bizonyos részeire kiemelten  figyelned kell: a legfontosabb kérdéseket összefoglaljuk neked egy kiegészítő videóban.

Mikor ajánljuk?

Programunkat kifejezetten úgy állítottuk össze, hogy a szülés utáni testi változásokat figyelembe vegye, ezért a gerinc- és ízületvédelem, a törzsizmok funkcionális erősítése kiemelten fontos. Szülés után minimum 3 hónappal ajánljuk elkezdeni, HA (!) az alapvető regenerációval (hasizom-gátizomerősítés) már foglalkoztál – ha nem, akkor javasoljuk, hogy kezdd inkább a Hurrá, szültem! programmal, vagy valamelyik speciális videócsomagunkkal.

Nem csak mi mondjuk, hogy jók vagyunk - olvass rólunk:

Kipróbálsz egy órát velünk?

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

Az Anyatest Projekt alapítója és szakmai vezetője, a programokon belül kondíciójavító, erősítő és crossflow órákat tart, illetve a speciális  pre- és posztnatális gyakorlatok szakértője.

BIO

  • Sportoktató, fitness instruktor OKJ 5181303
  • Kortárs-modern táncos OKJ 5218 330
  • Crossflow oktató
  • Gerincjóga oktató 
  • Certified postnatal specialist PFA
  • Gerincterápia jógával – alaptanfolyam ( Bene Máté Gerincakadémia)
  • Szociológus (ELTE BTK), kommunikáció és média szakirány

MINI INTERJÚ

Szülés után átalakul a test, egy időre mindenképpen- mi volt a legjobb élményed ezzel kapcsolatosan?
A legjobb élményem a második szülés utáni időszak volt: teljesen természetes úton szültem egy nagyon nyugodt és kiegyensúlyozott babát, alvás, szoptatás, minden jött magától, így aztán én is viszonylag gyorsan és zökkenőmentesen összeszedtem magam. Csodálatos a női test alkalmazkodóképessége! Ráadásul a hormonok áldásos hatásának köszönhetően úgy másfél évig gyakorlatilag éjjel-nappal boldogságfelhőben úsztam.

Jelenleg mennyit mozogsz?
Napi egy óra a minimum, ezt háromféle dologból áll össze: futás, erősítés illetve ashtanga-jóga.

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Online edzések! Ha nem tudnék otthon mozogni, fogalmam sincsen hogyan oldanám meg a rendszeres testmozgást.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
Mikor a legkevésbé van kedved gyakorolni, akkor van a legnagyobb szükséged rá.

Vass Beatrix

Vass Beatrixx

Bea üdítő színfolt a tanárok között! Otthon van a súlyok, gépek, zsírgyilkos fenékformáló edzések és kalóriatáblázatok között, de úgy, hogy közben nem nyomaszt és nem kiabál rád. Még a férje is edző! Egyébként ő is a tánc világából érkezett, és megőrizte tudását a finom mozdulatokról. Néha feltűnik a videókon a kisfia, Bendegúz is, aki a programjainkkal együtt nő! Az első Turbó idején csak pár hónapos volt, azóta a programokkal együtt nő, sőt, azóta már Bea második babája is megszületett.

BIO

  • Táncművészeti Főiskola – táncpedagógus (BA)
  • IFBB – testépítői szakedző
  • Fitness instruktor (OKJ 5181303)
  • Személyi edző
  • Almássy Mozgásakadémia – komplex funkcionális edzés kurzus
  • Tudatos életmód – tudatos edzés szeminárium – funkcionális edzés, fascia hengerezés képzés

MINI INTERJÚ

Szülés után átalakul a test, egy időre mindenképpen-mi volt a legjobb élményed ezzel kapcsolatosan?
Szülés után 3 nap alatt leugrott rólam 6 kiló, azt hiszem ez volt legjobb élményem 🙂 majd a szoptatás áldásos hatásainak köszönhetően két hét alatt a hasam is szépen visszament. Nem, nem az eredeti méretére, de egy sokkal viselhetőbb formájára. És akkor az ágyban fekve el is kezdtem a gátizomtornát, a szorítóbugyit pedig elhajítottam.

Jelenleg mennyit mozogsz?
Kétszer mozgok egy héten, amit kifejezetten edzésnek is lehet nevezni. Ezen kívül a gyerek hordozás és a játszóterezés a kardióm.

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Az otthon edzés az egyetlen megoldás. Ha minden kötél szakad akkor gyerekkel, de én inkább akkor szoktam, amikor alszik. Ha nem fér bele több, akkor csak 20 percet. Vagy apa, nagymama, barátnő, másik anyukával bartellben (legközelebb te vigyázol az ő gyerekére is) rá kell bízni és muszáj egy kis “én időt” csinálni. Mert jár. Pont.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
A motiváció belőlünk fakad, ezért nem tudok idézni 🙂 De talán Buddha szavai állnak a legközelebb hozzám.

“A boldogsághoz nem vezet út, az út maga a boldogság.” – Buddha

Mi jut eszedbe a szóról, hogy erősítés?
Döglött bogár 🙂

Gyergyói Szilvia

Gyergyói Szilvia

Szilvi nyugodt tempójú, Pilates- fókuszú órákat tart. Szeretni fogjátok, mert volt táncosként csodálatosan szépen, precízen mutatja a gyakorlatokat. Minden órája fokozottan gerinc- és ízületbarát, és gyakran használ kiegészítőként NMPT és jógagyakorlatokat, ezek különösen hatékonyak abban, hogy új mozgásmintákat tanítsanak a testednek. Ráadásul pedig Szilvi a leghosszabb copfú tanár az országban, igazi Aranyhaj 🙂 !

BIO

  • THÉBA Művészeti Szakiskola – Színpadi Táncművész (OKJ 52183302)
  • Táncművészeti Főiskola: Táncos és Próbavezető – Modern Táncszak
  • Body & Soul Wellness INC. – Certified Pilates Instructor – member identification: 1406
  • Fitness Instruktor (OKJ 5181303)
  • Bene Máté Gerincakadémia – Natural Movement Pattern Traninig instruktor, Gerincterápia Jógával mesterképzés
  • Workshopok: térdproblémák, Feldenkrais, intim torna, fasciaelmélet
  • Balett és jazztánc oktató
  • Body & Soul Wellness Akadémia – pilates és jóga oktató

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?
Változó. Naponta min. 2 órát. Általában 3-4,5 óra

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Gondoljon arra, hogy ha ad magára is időt, azzal több türelme és energiája marad a családra is. Ha mozgásra ad magának időt, akkor egészségesebb lesz testileg, lelkileg. Nem csak erőnlét szempontjából…(A mozgás beindítja az intenzívebb vérellátást, így nagyobb oxigén mennyiség jut el a belső szervekhez is, ami egészségesen tartja azokat – vagy felgyorsítja a regenerálódást ha már fennáll valamilyen probléma; és még megannyi pozitív hatása van a mozgásnak egészségünkre. A feszültségoldó hatásáról nem is beszélve. 🙂
Sose felejtsük el, hogy orvoshoz járni sokkal időigényesebb és költségesebb. Ezért érdemes a megelőzésre fókuszálni.
Ha nincs ideje eljárni sehova, keressen fel megbízható fórumokat, videókat és kezdjen el otthon mozogni – óvatosan, odafigyelve. De amint belefér az életébe, érdemes rendszeresen eljárni valamilyen órára, már csak a biztonságos mozgás, a kimozdulás, kikapcsolódás és a társaság kedvéért is.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“Igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni,
hogy mindennek javára legyél.

Egyetlen ismeret van a többi csak toldás:
Alattad a föld, feletted az ég,
BENNED A LÉTRA.”
(Weöres Sándor)

Mi jut eszedbe a szóról, hogy Pilates?
Egészséges erőnlét, ízületbarát mozgás, mozgékonyság, megalapozott ismereteken alapuló mozgás