Segítség a #maradjotthon idejére - 2 hetes ingyenes edzésprogram

#MARADJOTTHON KÉT HETES INGYENES EDZÉSPROGRAM

Regisztrálj a két hetes ingyenes próbaidőszakra: edzésvideók több edzettségi szinten, nyújtás, erősítés, kondíciójavítás és EDZÉSTERV vár téged.

Hidd el, egy felépített program SOKKAL hatékonyabb, mintha random Youtube videókra mozognál! Ráadásul a mozgás mentálisan is kikapcsol és felfrissít.

 

ingyenes-maradjotthon

Ft

PRÓBÁLD KI INGYENES – MERT FONTOS, HOGY MOST IS MOZOGJ!

A kínálatból – 6+1 különböző edzésvideó kéthetes edzéstervvel:

– Hasfalerősítés funkcionális gyakorlatokkal
– Kondíciójavító edzés
– Nyújtás
– CardioFlow
– HIIT edzés
– Ízelítő szülés utáni regeneráló programunk anyagából

Szakmai fókuszok:

– Változatosság
– Hatékonyság
– Gerinc- és ízületbarát felépítés 
– Funkcionálisan jól működő test
– A női anatómia szem előtt tartása
– A mozgás öröme

És még:

– Edzésterv
– Edzésnapló
– Zárt Facebook csoportos kérdezési lehetőség 

Kinek?

– Nem csak nőknek, bárkinek, akinek segítség kell ebben az időszakban a hatékony, változatos otthoni mozgáshoz. Ingyenes!

A 2 hetes ingyenes próbaidőszak az alábbi programjainkból nyújt ízelítőt: 

Hurrá, szültem! – szülés utáni regeneráló program

Egy szoptatásbarát edzésprogram a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokkal, amelyek egymásra épülő, fokozatosan nehezedő, 25- 40 perces, változatos edzésekké vannak rendezve. A programban helyet kap többek között hasizomfejlesztés, szétnyílt hasizom zárása, hasfalregeneráció, törzsizmok erősítése, gátizomtréning, hátfájás elleni gyakorlatok, regeneráló nyújtás, császármetszés utáni segítség, kondíciójavítás low-impact gyakorlatokkal. 

Turbó! formábahozó program újrakezdőknek és középhaladóknak

Túl vagy már a szülés utáni regenerálódáson és szeretnél jobb kondícióban lenni? Idegenkedsz az edzőtermektől, de az alakformálás és a fogyás a célod? Fáj a hátad? Segítünk, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye. Kondíciójavítás + funkcionális izomerősítés + nyújtás + tartásjavítás – ez a Turbó. 

TurbóPLUSZ – formábahozó program haladóknak

A Turbó Plusz program a nagy sikerű Turbó folytatása. A célja az általános erősítés és formábahozás, ezért vannak benne teljes testet átmozgató, kondíciójavító edzések, klasszikus erősítés és funkcionális erősítés, illetve – a Turbóhoz képest újdonságként – tartásjavító, mélyizomerősítő pilates órák, valamint sok nyújtás. Ugrálásmentes, de intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben.

POWER – feszesség, izmok, tónus

Haladó program a laposabb hasért, gömbölyű fenékért, izmos combért és karért. Ez a programunk is az alapelveinkre épül: funkcionálisan jól működő test, a női anatómia szem előtt tartása, a mozgás öröme, gerincbarát felépítés. VISZONT kicsit rámegyünk az “alakformálásra” is – ezen belül kiemelten a mélyizmok kiépítésére,  és a fenék, comb, törzsizmok formálása kap hangsúlyt. A funkcionális működés mellett izmokat is építünk.