Korszerű terhestorna

Mozogj biztonságosan a terhesség idején! Korszerű, anatómiailag precízen felépített, a teljes testet átmozgató, finoman kondicionáló és erősítő gyakorlatsorok a második és harmadik trimeszter idejére. A videókhoz szakmai konzultációs lehetőséget biztosítunk egy zárt Facebook csoportban.

terhes

2.990 Ft

A jelenlegi korszerű terhestorna sorozatunk 3 fontos alapvideót tartalmaz, amelyek hamarosan továbbiakkal bővülnek majd. Ha szeretnéd, a terhesség alatt is megőrizheted az erődet, és a tested feletti kontrollt és testtudatot, megőrizheted hasfalad erejét, és speciális gyakorlatokkal készülhetsz fel a szülésre.

2. TRIMESZTER:

– egy kondicionáló, erőnlétmegőrző, teljes testet átmozgató videó, 30 percben + kapcsolódó egészségügyi ismeretek (8 perc) – mire figyelj a terhesség alatti mozgásnál?

– egy kifejezetten a törzsizmok BIZTONSÁGOS edzésére, a hasfal erejének megőrzésére, a hasizom szétnyílásának elkerülésére összeállított korszerű gyakorlatsor (32 p)

3. TRIMESZTER:

– biztonságos, finom erősítés, tartásjavítás, mobility + speciális gyakorlatok, amelyek a szülésre készítenek fel

A gyakorlatsort összeállította: Kulcsár Vajda Enikő pre- és posztnatális edző PFA, jógaoktató
A videókhoz konzultációs lehetőséget biztosítunk egy zárt Facebook csoportban.
A videók otthoni mozgáshoz készültek, néhány egyszerű eszközre van szükség hozzájuk: rugalmas gumiszalag, szék, nagy fitness labda.

Fontos!
A gyakorlatokat a saját felelősségedre, orvosoddal konzultálva végezd, ha betöltötted a 12. terhességi hetet.
Ne végezd a gyakorlatokat
– ha veszélyeztetett terhes vagy
– ha volt fenyegető vetélésed, vérzésed, görcsöd
– ha valamilyen placenta-rendellenesség áll fenn
– ha a méhszájad nem teljesen zárt
– ha a terhességet veszélyeztető vérzésed van
– ha nagyon ingadozik a vérnyomásod
– ha extrém túlsúlyos vagy (40 feletti BMI)
– ha bármilyen más ok miatt az orvosod nem javasolja