BALANSZ - hormonális egyensúly és gátizomerősítés nőijógával

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod! Erősítsd meg a gátat, a hasfalat, a csípőt! Segítsd a női szervek optimális működését!

Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat, ami a kifejezetten gát és a medence, valamint a csípő és a hasfal területére koncentrál, erősít, nyújt, valamint enyhíti a menstruáció előtti vagy közbeni kellemetlen hormonális tüneteket.

Olvasd el a részleteket lejjebb!

anyatest , anyatest projekt, anyatestprojekt, szülés utáni torna, intim torna, jóga, gátizom, inkontinencia, hasizom

4.999 Ft

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod!  Erősítsd meg a hasfalat, csípőt, gátat! Segítsd a női szervek optimális működését! Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat.

Ez egy egészen különleges, egyedülálló sorozat, aminek a fókuszában a NŐI EGÉSZSÉG  ÉS CIKLUS áll:

  • a nőijóga speciális, évezredeken át kicsiszolt gyakorlatait használja a hormonális egyensúlyért
  • a problémás területek- hasfal, csípő- fejlesztésére, felszabadítására koncentrál, nyújtja és erősíti az izmokat
  • erősíti a gátat
  • enyhíti a menstruáció előtti vagy alatti kellemetlen tüneteket
  • finoman szabályozza a ciklust, a hormonális rendszert

Mit találsz a videósorozatban?

  • 4 db egyedi gyakorlatsort, amit önállóan, otthon tudsz végezni. Ezek a jógavideók egyenként 25 -30 percesek, és a menstruációs  ciklus egy-egy adott szakaszára (tüszőérés, tüszőrepedés, menstruáció előtti /alatti időszak) ajánlott gyakorlatokat mutatják be
  • egy 15 perces gátizom-tréninget
  • egy 20 perces gyakorlatsort, ami a csípő és a hasfal területét fejleszti
  • egy rövid információs anyagot  arról, hogy mire jó a nőijóga gyakorlása

Hogyan működik?

A kosaradba helyezve tudod a programot megvásárolni, a videók a honlapon korlátlan ideig elérhetőek és bármikor, bármennyiszer nézhetőek – amikor neked szükséged van rá, elő tudod venni őket. A gyakorlatokat az oktató vezeti, mintha órán lennél, vele együtt tudod csinálni a gyakorlatsort. Zárt Facebook csoportunkban felteheted kérdéseidet.

Kinek ajánljuk?

Ez a videósorozatunk nincsen edzettségi szinthez kötve. Azoknak ajánljuk, akik

  • kellemetlen menstruációs tünetektől szenvednek
  • foglalkozni akarnak a női szervek karbantartásával
  • fenntartanák vagy  finoman szabályoznák a hormonális ciklus  egészségét
  • fejlesztenék a a hasfal, csípő, gát területét
  • tudatosítanák a mozgás és edzés közben megjelenő női sajátosságokat

A sorozat összeállítója: Szalay Tekla, női- és  kismamajóga, gerinc- és hatha-jóga oktató

 

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.