Intim torna - személyes workshop Budapesten

Haness Rita

Intim torna tanfolyam szekképzett gyógytornásszal. Az intim torna gyakorlatok pontos elsajátítása fontos ahhoz, hogy a gátizom és környékének edzése hatásos legyen. Ha biztosra akarsz menni, és profi instruktortól szeretnéd elsajátítani az otthon végezhető intim torna gyakorlatokat, itt a helyed!

Intim torna gyakorlatsor

A workshopon közösen begyakoroljuk azokat az intim torna gyakorlatokat, amelyekkel otthon is tudod folytatni a gátizom edzését.

Miért fontos a szakszerű intim torna?

A szakember kontrollja nélkül sokszor eredménytelen a gyakorlás sőt bizonyos esetekben még árthat is, ha rossz irányba történik a mozdulat.

Mint minden egészségügyi problémánál, itt is a személyre szabottság rendkívül lényeges lehet, hiszen minden női test más és más. Eltérő a hölgyek életére, egészségére ható rizikófaktor mintázat és a korábbi előzmények. Ezt mindenkinél egyénileg kell felmérni. Én az egészségügyben előírt, a gáti területhez kapcsolódó  fizioterápiás vizsgálatot végzek és mindenre kiterjedő dokumentációt készítek. Ennek alapján határozom meg a kezelési tervet és kezdek bele a Kegel gyakorlatokat továbbfejlesztő funkcionális gátizom torna betanításába.

Kinek ajánljuk az intim torna workshopot

Szívünk szerint minden nőnek ajánlanánk. A nőiség megélésében, a női szervek megfelelő működésében is segítenek ezek a gyakorlatok. Vannak azonban különleges élethelyzetek, amikor még nagyobb hangsúlyt kell fektetni a gátizomzat edzésére.

Intim torna terhesség alatt

A terhesség alatt végzett intim torna gyakorlatokkal megelőzheted a gátizomzat meggyengülését, amire a baba és a magzatvíz súlya extra terhet ró. Megelőzhető vele a terhességi aranyér és az inkontinencia. A megfelelően edzett gátizomzat segít a szülés során is.

Szülés utáni intimtorna

Az intim torna gyakorlatok szülés után segítenek visszaállítani a meggyengült gátizomzatot. Ezzel segítik a szülés utáni regenerálódást, és csökkentik az esetleg már kialakult inkontinenciát.

 

Végzettségek

  • gyógytornász
  • gátizom specialista

Milyen problémákon segíthet a megfelelően végzett gátizom torna?

  • inkontinencia,
  • szervi süllyedés,
  • túl feszes izmok,
  • aranyér,
  • szél/széklettartási zavar
  • szexuális nehézségek

Workshop időtartama

A workshop időtartama: 4 alkalom, állapotfelméréssel.

Következő időpont

A COVID járvány miatt maximálisan vírusbiztos, kiscsoportos workshopokat tartunk. Ha érdekel ez a lehetőség, iratkozz fel a várólistára, és értesítünk a következő időpontról. (Időpontok általában hétköznap este vagy hétvégén délelőtt vannak.)

Az intim torna workshop helyszíne

A workshop helyszíne Budapest belvárosa. Az aktuális helyszín a jelentkezők számától függően változik.
A pontos helyszín információkat a workshop előtt tesszük közzé.

Érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Mielőtt elhagynád az oldalt, érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.