Hurrá, szültem! - Edzésprogram a szülés utáni regenerációhoz (március)

Szülés utáni regeneráció-gyorsan, hatékonyan, biztonságosan- online edzésekkel

Nem kell, hogy  szülés után rosszul érezd magad a bőrödben! Nem kell, hogy félve vagy elszomorodva nézz a tükörbe!  Foglalkozz kicsit MAGADDAL, a komplex testi regenerációval, és mozogj velünk 

  • otthonról, online érkező edzésekkel
  • rugalmas időbeosztásban,
  • szuperhatékonyan, egy fokozatosan nehezedő, de anatómiailag biztonságos edzésprogrammal
  • folyamatos, szakszerű segítséggel
  • támogató közösségben.

Csak határozd el magad, szánj a programra heti háromszor fél órát, és máris érezhetően jobban érzed majd magad testileg-lelkileg- és hamarosan látható is lesz a változás. Jól hangzik? Tegyél egy próbát!

hurra-szultem-elotte-utana

16.000 Ft

Ez a program sajnos már elindult, nem tudsz csatlakozni, de hamarosan újat indítunk, nézz körül nálunk!

A szülés utáni hónapok és az első évek a legcsodásabbak! – ezt sokszor halljuk, de anyaként azt is tudjuk, hogy minden csodálatossága mellett ez az egyik legnehezebb időszak az életben. Sokszor lelkileg is nehéz követni a változásokat, ráadásul  a napok tervezhetetlenek, felborult az életritmusod, kevés időt tudsz magaddal foglalkozni, és emellett a tested is megváltozott –  valószínűleg úgy érzed, nem az előnyére. Nem olyan lapos és erős a hasad, fáj a hátad, a derekad, esetleg felszedtél sok kilót, elvesztetted a kondíciódat, vagy hogy a tabutémákról is beszéljünk: a meggyengült gátizom, vizeletcsepegés, megnyúlt hasfal is sokaknak okoz problémát. Ha aggódsz emiatt, jó, ha tudod, hogy mindez messze nem a szépségről vagy a hiúságról szól! És azt is, hogy ezek NAGYON gyakori problémák!

“A legfőbb célom a tartásjavítás és a hátfájás megszüntetése volt. Ebben már a legelején sikerem volt, és azóta is jól vagyok! Szóval már nyertes vagyok! Én is nagyon szerettem a programot, a felépítését, a stílust és nagyon örültem, hogy nagy gonddal, kifejezetten a mi állapotunkat tekintve van felépítve! Mindent köszönök! ♥️

Domboróczky Brigitta, Hurrá, szültem!

Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Nem vagy egyedül a problémákkal, és van rájuk megoldás!

Érezd jól magad a szülés után is a testedben! Törődj bátran a babád mellett magaddal is! Egy erős, kiegyensúlyozott anya a legjobb – a gyerekeknek, a családodnak, és legfőképp magadnak is. Engedd meg a magadra fordított időt.

A legkorszerűbb és legpraktikusabb megoldással,  online vezetett programmal már megteheted ezt otthonról is – szuperhatékonyan és időben rugalmasan. Bárhol is élsz, nem vagy ráutalva többet az edzőtermekre és a kórházi kismamatornára.

Mit javaslunk? Egy szoptatásbarát programot, a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokkal, amelyek egymásra épülő, fokozatosan nehezedő, 25- 40 perces, változatos edzésekké vannak rendezve. Semmilyen extra eszköz vagy kellék nem kell, kapj elő egy kényelmes ruhát, jelölj ki egy törülközőnyi helyet otthon, és bármikor mozoghatsz. Könnyű! Csak határozd el magad, hogy velünk vagy heti 3-4 alkalommal fél órára – onnan napról napra érezheted a fejlődést. Olvasd el, milyen területekkel foglalkozunk benne:

“Enikő, neked köszönöm szépen ezt a csodás programot. Nagyon jó motivátor vagy. Én csak ámulok, hogy milyen testtudatod van, nekem ez volt a legnagyobb tanulság, hogy ezt így is lehet. Nagyon jól esett, hogy visszatért a mozgás az életembe, igényem is van rá, szeretném ezt folytatni is. A hátfájásom teljesen elmúlt. Javult a tartásom, figyelek a központomra 🙂 Fittebbnek, tónusosabbnak érzem magam. A centi csípőnél 4 cm-rel, deréknál 3 cm-rel, combnál 2 cm-rel mutat kevesebbet (én ezeken teljesen ledöbbentem 🙂).

Danku Annamária, Hurrá, szültem!

Ezekkel foglalkozunk a programban

  • hasizomfejlesztés, szétnyílt hasizom zárása, hasfalregeneráció
  • törzsizmok erősítése
  • gátizomtréning, gát- és törzsizmok együttes használata, funkcionális gátizomgyakorlás
  • hátfájás elleni gyakorlatok
  • regeneráló nyújtás
  • császármetszés utáni segítség, speciális gyakorlatok
  • kondíciójavítás low-impact gyakorlatokkal 
  • emellett nagyon fontos nekünk, hogy a program végére többet tudj a testedről és jobban otthon érezd magad benne

Ha még többet akarsz tudni, avagy ti szoktátok kérdezni emailben

Hogyan működik egy online edzésprogram?

Programunk vezetett: ütemezve kapod az egymás utáni videókat, heti hármat, amelyek között van hosszabb és rövidebb. A legtöbb egy teljes edzést tartalmaz, de vannak extra rövid vagy speciális gyakorlatsorok is (mint a speciális gátizom-erősítő vagy hasfal regeneráló- záró videók), illetve elméletibb jellegű minivideók. Ezek két hétig láthatóak, addig kell megcsinálni őket, utána eltűnnek. Ez a felépítés a tapasztalatok szerint egyszerre rugalmas és motiváló + bónusz anyagok is érkeznek szoptatásról, gátizomról, táplálkozásról.

Hol tudom csinálni? Kell valami extra dolog hozzá?

Semmi nem kell, ami nincs otthon úgyis! Törölköző, esetleg matrac, egy kisebb labda, illetve ásványvizes palackok (amiből persze ihatsz is, de mi most súlyzóként használjuk). Kényelmes ruha, még a cipő sem muszáj, viszont kényelmes, mozgásra alkalmas melltartó ajánlott.

Nem jobb lenne elmenni egy-egy egyéni foglalkozásra?

Az egyéni óra szuper dolog, és mindig segít, viszont valószínűleg sem anyagilag, sem időben nem tudod rendszeresen  megoldani – ha nincs extra problémád, általában a hatékony megoldás az otthoni torna. (Ha mégis lenne valami, ami különleges szakértelmet igényel, akkor a program közben úgyis továbbirányítunk a megfelelő szakemberhez). Nem kell elmenned sehova, de mégis közösségben és szakmai segítséggel mozoghatsz! Lesz egy saját kis online csapatod, amit egy rehabilitációs edző segít. Szóval, legyen a helyszín saját nappalidban, teraszodon, kertedben vagy bárhol máshol! Nem kellenek különleges eszközök, nem kell kilépned a lakásból, bébiszittert vagy nagyszülőt szervezni, nem kell órarendhez igazodnod, csak az elhatározás kell, hogy hétről-hétre megcsinálod a gyakorlatokat.  Mintha csak egy saját edző-gyógytornászod lenne, akivel napi kapcsolatban vagy. 6+1 hét alatt otthon is rendbe hozhatod a testedet.

SZAKMAI AJÁNLÁS

Dr. Oláh Orsolya nőgyógyász, urogynekológus ajánlása a programról:

Nagyszerűnek tartom az egész kezdeményezést mind elviekben, mind pedig a program felépítését tekintve. Világszerte megfigyelhető, hogy a fiatal anyukák egyre tudatosabbak a testüket illetően is, és keresik a lehetőséget, hogy visszanyerjék korábbi formájukat vagy megőrizhessék azt. Jó látni, hogy mi sem maradunk le ebben. A program egyik legnagyobb előnyének a személyes hangvételt, a szinte baráti légkört, a kapcsolatfelvétel folyamatos lehetőségét tartom. A program alatt a részvevők egy percig sem kell, hogy elveszve érezzék magukat, emellett szakmailag is nagyon nívós a tréning. Jó szívvel ajánlom minden szülés után lévő anyukának.

Hogyan épül fel?

Ha pici babád van, látatlanban is tudjuk, hogy az időhiány és a tervezhetetlen programok napi nehézséget okozhatnak – több gyerekkel meg pláne! Ez nagyon megnehezíti a rendszeres mozgást, márpedig a rendszeresség a fejlődés alapja – ezért mi hetente szállítjuk neked az új videókat, ütemezve, mindig a szintednek megfelelőt. Nem kötjük meg, mikor végezd őket, 1 + 1 hétig elérhetőek – mind közül ez a “legszabadabban” ütemezett programunk. A tapasztalataink alapján így tudod a maximumot kihozni a videós edzésekből, akkor sem esel ki a program menetéből, ha becsúszik egy-két nehezebb hét.

Edzéseink maximum 35-40 perc hosszúak, de kapsz majd úgynevezett “B-terv” videókat is, ezek rövidek (15 perc) – ha igazán kis időd van, ezekhez tudsz nyúlni majd. Összesen 22 videó érkezik, amelyek fokozatosan, finoman nehezednek, és ha kicsit lemaradtál, tudsz ismételni. Emellett bónusz írásos anyagok és csoportos videós konzultációs lehetőség is a program része.

Kapsz még online edzésnaplót és  edzéstervet is, hogy láthatóvá tegyük a haladást és a közös utat.

Miben több ez, mint egy szülés utáni DVD vagy egy youtube-videó?

Motivációban, felépítettségben és szakmai segítségben! Hidd el, a tapasztalat az, hogy egyedül nehéz rendszeresen mozogni, kell egy vezérfonal. Mi nem hagyunk egyedül, a programot végzők egy zárt Facebook-csoport tagjai lesznek, ahol értesítéseket kapnak az új edzésadagról, emellett motivációs tippeket, kiegészítő információkat is olvashatnak, és főképp: kérdezni tudnak. Emellett ide várjuk a beszámolókat, napi sikereket, képeket! is – meglátod, mennyit segít majd, hogy ott vannak a többiek, hasonló problémákkal, örömökkel! Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehető legnagyobb segítséget nyújtsuk a program pontos, precíz, szakszerű végrehajtásához, ezért kiegészítő videókban belecsempésztünk kis elméletet, és néhány  magyarázó gyakorlatot is.

A császármetszéssel szültek részére adunk egy speciális segítséget: szakszerű leírást a hasfali rétegek összenövését megakadályozó hegmasszázs végzéséhez, illetve hasfalregeneráló gyakorlatokat.

Ki állította össze a Hurrá, szültem! -programot?

táncművész, edző, jógaoktató, posztnatális edző (PFA certified), az Anyatest Projekt szakmai vezetője. Ő a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokat dolgozta egységes és ÉLVEZETES programmá, a posztnatális tanulmányokat ötvözve a saját két gyermeke születése után szerzett tapasztalatokkal, és a sokéves aktív táncművészi-tánctanári területen szerzett testbarát megközelítéssel. A mozgás öröm, tapasztald meg te is!

Mikortól ajánljuk?

Leghamarabb szülés után 6 héttel, császármetszés esetén 8-10 héttel érdemes elkezdeni, ha az orvos is rábólintott. TIPP: amennyiben nem csináltál semmilyen szülés utáni regenerációt, és a szülés utáni 0-2. évben vagy, akkor is ezzel kezdd el a mozgást, megéri helyretenni az alapokat és felépíteni a kondíciót!

Minden videó jó! Építkezik, időt ad a program az erősödésre. A semmiből is fel tudott húzni ez az edzésprogram.

Erősödtem, a hasizmom végre kitapintható újra, van hasfalam, és reggelente éhgyomorral egészen hasonlítok már olykor a táncos önmagamra is.

Herold Eszter, Hurrá, szültem!

NINCS KOCKÁZAT!
Ha mégsem tetszik a program, az első héten lehetőséged van visszalépni / más futó programunkra átiratkozni.

Ha maradt még kérdésed, bátran tedd fel nekünk emailben (info@anyatestprojekt.hu) vagy a Facebookon, de legjobb ha belépsz az Anyatest Projekt zárt csoportjába, akkor közvetlenül is kérdezhetsz bárkitől, aki csinálja a programjainkat – látni fogod a válaszokból, hogy nem csak a marketing bullshitet nyomjuk!

Ezeket mondjuk mi, ezt pedig mások írták/mondták rólunk

Kipróbálsz egy órát velünk?

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

Az Anyatest Projekt alapítója és szakmai vezetője, a programokon belül kondíciójavító, erősítő és crossflow órákat tart, illetve a speciális  pre- és posztnatális gyakorlatok szakértője.

BIO

  • Sportoktató, fitness instruktor OKJ 5181303
  • Kortárs-modern táncos OKJ 5218 330
  • Crossflow oktató
  • Gerincjóga oktató 
  • Certified postnatal specialist PFA
  • Gerincterápia jógával – alaptanfolyam ( Bene Máté Gerincakadémia)
  • Szociológus (ELTE BTK), kommunikáció és média szakirány

MINI INTERJÚ

Szülés után átalakul a test, egy időre mindenképpen- mi volt a legjobb élményed ezzel kapcsolatosan?
A legjobb élményem a második szülés utáni időszak volt: teljesen természetes úton szültem egy nagyon nyugodt és kiegyensúlyozott babát, alvás, szoptatás, minden jött magától, így aztán én is viszonylag gyorsan és zökkenőmentesen összeszedtem magam. Csodálatos a női test alkalmazkodóképessége! Ráadásul a hormonok áldásos hatásának köszönhetően úgy másfél évig gyakorlatilag éjjel-nappal boldogságfelhőben úsztam.

Jelenleg mennyit mozogsz?
Napi egy óra a minimum, ezt háromféle dologból áll össze: futás, erősítés illetve ashtanga-jóga.

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Online edzések! Ha nem tudnék otthon mozogni, fogalmam sincsen hogyan oldanám meg a rendszeres testmozgást.

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
Mikor a legkevésbé van kedved gyakorolni, akkor van a legnagyobb szükséged rá.