HASIZOM 4 hét alatt!

Mire számíthatsz?

  • heti 3 bármikor végezhető edzés, mindegyik célzottan a hasfalat erősíti, de mellékhatásként az erőnlétedet is javítja
  • otthon végezhető, nem kellenek speciális eszközök, csak egy matrac, szék, kézisúlyzó VAGY megtöltött vizespalack- mert nem az eszközökön meg a gépeken múlik az eredmény, hidd el!
  • edzéshossz: 18 és 25 perc között- mindig lesz rá időd!
  • HIIT edzések: bemelegítés után szuperintenzív szakaszokban dolgozunk
  • kiegészítő videók: tanácsok az otthoni edzéshez, magyarázat a gyakorlatokhoz, regeneráló gyakorlatsor – mert a hatékonység érdekében nagyon fontos, hogy helyesen, pontosan végezd a gyakorlatokat
hasizom-online-edzés

7.500 Ft

Lapos, izmos hasfal! Erős hasizom! És vele együtt derékfájás nélküli élet, jobb testtartás, karcsúbb derék – ezt célozzuk meg az új, NÉGYHETES edzésprogramunkkal.

Mire számíthatsz?

  • heti 3 bármikor végezhető edzés, mindegyik célzottan a hasfalat erősíti, de mellékhatásként az erőnlétedet is javítja
  • otthon végezhető, nem kellenek speciális eszközök, csak egy matrac, szék, kézisúlyzó VAGY megtöltött vizespalack – mert nem az eszközökön meg a gépeken múlik az eredmény, hidd el!
  • edzéshossz: 18 és 25 perc között- mindig lesz rá időd!
  • HIIT edzések: bemelegítés után szuperintenzív szakaszokban dolgozunk
  • kiegészítő videók: tanácsok az otthoni edzéshez, magyarázat a gyakorlatokhoz, regeneráló gyakorlatsor – mert a hatékonyság érdekében nagyon fontos, hogy helyesen, pontosan végezd a gyakorlatokat
  • gerincvédelem! – a helytelen gyakorlatok a hasat ugyan erősítik, de a gerincoszlopot rongálják- mi erre minden programunkban kiemelten figyelünk
  • egy bónusz teljes testes funkcionális edzés
  • edzésnapló és edzésterv a hatékony munkához és a motivációhoz
  • online konzultációs felület zárt Facebook csoportban, amelyet bármikor elérhetsz
  • örökre elérhető videók
  • MÁR CSAK TE KELLESZ!

A gyakorlatsor kidolgozója: Kulcsár Vajda Enikő edző, pre-és posztnatális specialista (certified postnatal specialist PFA) táncművész.

Mikor NEM ajánljuk ezt a programot?

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.