BALANSZ - nőijóga és intim torna gyakorlatok otthonra

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod! Erősítsd meg a gátat, a hasfalat, a csípőt! Segítsd a női szervek optimális működését!

Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat, ami a kifejezetten gát és a medence, valamint a csípő és a hasfal területére koncentrál, erősít, nyújt, valamint enyhíti a menstruáció előtti vagy közbeni kellemetlen hormonális tüneteket.

Olvasd el a részleteket lejjebb!

BALANSZ nőijóga és intimtorna gyakorlatok otthonra - Anyatest Projekt

4.999 Ft

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod!  Erősítsd meg a hasfalat, csípőt, gátat! Segítsd a női szervek optimális működését! Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat.

Ez egy egészen különleges, egyedülálló sorozat, aminek a fókuszában a NŐI EGÉSZSÉG  ÉS CIKLUS áll:

  • a nőijóga speciális, évezredeken át kicsiszolt gyakorlatait használja a hormonális egyensúlyért
  • a problémás területek- hasfal, csípő- fejlesztésére, felszabadítására koncentrál, nyújtja és erősíti az izmokat
  • erősíti a gátat
  • enyhíti a menstruáció előtti vagy alatti kellemetlen tüneteket
  • finoman szabályozza a ciklust, a hormonális rendszert

Mit találsz a videósorozatban?

  • 4 db egyedi gyakorlatsort, amit önállóan, otthon tudsz végezni. Ezek a jógavideók egyenként 25 -30 percesek, és a menstruációs  ciklus egy-egy adott szakaszára (tüszőérés, tüszőrepedés, menstruáció előtti /alatti időszak) ajánlott gyakorlatokat mutatják be
  • egy 15 perces gátizom-tréninget
  • egy 20 perces gyakorlatsort, ami a csípő és a hasfal területét fejleszti
  • egy rövid információs anyagot  arról, hogy mire jó a nőijóga gyakorlása

Gátizomtorna / intimtorna gyakorlatok otthon – miért fontos?

A szülés után elengedhetetlen a kismedencei terület , a gát regenerációja. Ebben célzottan a gátizomtorna tud segíteni.  A tudomány álláspontja ugyanaz, amiben mi is mélyen hiszünk: mindenkinek végeznie kellene őket! Intimtornát szülés után mindenkinek! Egyszerű, segédeszköz nélkül otthon végezhető gyakorlatai napi pár perc alatt hozzájárulnak  az inkontinencia elmulasztásához, a szervi süllyedések megelőzéséhez, a jobb szexuális élethez, megalapozzák az intenzív futást, sportolást. Ne mulaszd el! Bár ezek az izmok nem láthatóak, de foglalkozz a gátaddal is!

Hogyan működik?

A kosaradba helyezve tudod a programot megvásárolni, a videók a honlapon korlátlan ideig elérhetőek és bármikor, bármennyiszer nézhetőek – amikor neked szükséged van rá, elő tudod venni őket. A gyakorlatokat az oktató vezeti, mintha órán lennél, vele együtt tudod csinálni a gyakorlatsort. Zárt Facebook csoportunkban felteheted kérdéseidet.

Kinek ajánljuk?

Ez a videósorozatunk nincsen edzettségi szinthez kötve. Azoknak ajánljuk, akik

  • kellemetlen menstruációs tünetektől szenvednek
  • foglalkozni akarnak a női szervek karbantartásával
  • fenntartanák vagy  finoman szabályoznák a hormonális ciklus  egészségét
  • fejlesztenék a a hasfal, csípő, gát területét
  • tudatosítanák a mozgás és edzés közben megjelenő női sajátosságokat

A sorozat összeállítója: Szalay Tekla, női- és  kismamajóga, gerinc- és hatha-jóga oktató