fbpx

BALANSZ - nőijóga gyakorlatok otthonra

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod! Erősítsd meg a gátat, a hasfalat, a csípőt! Segítsd a női szervek optimális működését!

Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat, ami a kifejezetten gát és a medence, valamint a csípő és a hasfal területére koncentrál, erősít, nyújt, valamint enyhíti a menstruáció előtti vagy közbeni kellemetlen hormonális tüneteket.

Olvasd el a részleteket lejjebb!

BALANSZ nőijóga és intimtorna gyakorlatok otthonra - Anyatest Projekt

5.900 Ft

Legyen kiegyensúlyozott a hormonális ciklusod!  Erősítsd meg a hasfalat, csípőt, gátat! Segítsd a női szervek optimális működését! Próbáld ki  a női ciklus változását követő speciális sorozatunkat.

Ez egy egészen különleges, egyedülálló sorozat, aminek a fókuszában a NŐI EGÉSZSÉG  ÉS CIKLUS áll:

  • a nőijóga speciális, évezredeken át kicsiszolt gyakorlatait használja a hormonális egyensúlyért
  • a problémás területek- hasfal, csípő- fejlesztésére, felszabadítására koncentrál, nyújtja és erősíti az izmokat
  • erősíti a gátat
  • enyhíti a menstruáció előtti vagy alatti kellemetlen tüneteket
  • finoman szabályozza a ciklust, a hormonális rendszert

Mit találsz a videósorozatban?

  • 4 db egyedi gyakorlatsort, amit önállóan, otthon tudsz végezni. Ezek a jógavideók egyenként 25 -30 percesek, és a menstruációs  ciklus egy-egy adott szakaszára (tüszőérés, tüszőrepedés, menstruáció előtti /alatti időszak) ajánlott gyakorlatokat mutatják be
  • egy 15 perces gátizom-tréninget
  • egy 20 perces gyakorlatsort, ami a csípő és a hasfal területét fejleszti
  • egy rövid információs anyagot  arról, hogy mire jó a nőijóga gyakorlása

Gátizomtorna / intimtorna gyakorlatok otthon – miért fontos?

A szülés után elengedhetetlen a kismedencei terület , a gát regenerációja. Ebben célzottan a gátizomtorna tud segíteni.  A tudomány álláspontja ugyanaz, amiben mi is mélyen hiszünk: mindenkinek végeznie kellene őket! Intimtornát szülés után mindenkinek! Egyszerű, segédeszköz nélkül otthon végezhető gyakorlatai napi pár perc alatt hozzájárulnak  az inkontinencia elmulasztásához, a szervi süllyedések megelőzéséhez, a jobb szexuális élethez, megalapozzák az intenzív futást, sportolást. Ne mulaszd el! Bár ezek az izmok nem láthatóak, de foglalkozz a gátaddal is!

Hogyan működik?

A kosaradba helyezve tudod a programot megvásárolni, a videók a honlapon korlátlan ideig elérhetőek és bármikor, bármennyiszer nézhetőek – amikor neked szükséged van rá, elő tudod venni őket. A gyakorlatokat az oktató vezeti, mintha órán lennél, vele együtt tudod csinálni a gyakorlatsort. Zárt Facebook csoportunkban felteheted kérdéseidet.

Kinek ajánljuk?

Ez a videósorozatunk nincsen edzettségi szinthez kötve. Azoknak ajánljuk, akik

  • kellemetlen menstruációs tünetektől szenvednek
  • foglalkozni akarnak a női szervek karbantartásával
  • fenntartanák vagy  finoman szabályoznák a hormonális ciklus  egészségét
  • fejlesztenék a a hasfal, csípő, gát területét
  • tudatosítanák a mozgás és edzés közben megjelenő női sajátosságokat

A sorozat összeállítója: Szalay Tekla, női- és  kismamajóga, gerinc- és hatha-jóga oktató

Bartha Éva

Gyógytornász-fizioterapeuta MSc, manuálterapeuta
Az Új Szent János kórház vezető gyógytornásza

Évával 2021- ben kezdtük a közös munkát-  túlzás nélkül hiánypótló és egyedülálló az  a hathetes online végezhető gátizomregeneráló program, amit közösen csináltunk! Hatalmas öröm volt rátalálni mert végtelenül rutinos,  és egy rendkívül kedves, közvetlen személyiség. Több mint 2 évtizede foglalkozik a medencefenék izmainak gyengeségéből adódó elváltozások tanulmányozásával, kezelésével. Aktív gyógyornász- a János kórházban találjátok- emellett óraadó tanár, vizsgáztató az egyetemen illetve saját magánrendelést vezet.

Éva azt írja a saját munkájáról: “Számomra a gyógytornász és védőnői diploma kombinációja a lehető legoptimálisabb végzettség a szülészet-nőgyógyászati fizioterápia magas szintű alkalmazásához. (gátizom torna, szétnyílt hasizom, symphyseolysis, kismamatorna stb.) Az egyes kórképek kezelését nem lehet különválasztani egymástól, minden esetben egy előzetes vizsgálat alapján elkészített terv mentén, komplexen kell megoldani a problémákat.

A szülészet – nőgyógyászati fizioterápián és az oktatáson kívül szívesen foglalkozom felnőtt és gyermekkori sérülések utáni rehabilitációval, ortopédiai elváltozások kezelésével. A felnőtt kliensek a traumatológia problémákon kívül főleg gerincpanaszokkal keresnek meg, gyakran fordulnak meg nálam nyaki vagy ágyéki gerincsérv, csigolyacsúszás, kopásos elváltozások okozta fájdalmak miatt.”

BIO

– 2017. Manuálterapeuta – Semmelweis Egyetem Általános Orvostudományi Kar
– 2015. Okleveles Fizioterapeuta (MSc) – Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
– 2011. Gyógytornász-fizioterapeuta (BSc) – Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
– 1990. Védőnő – Orvostovábbképző Egyetem Egészségügyi Főiskolai Kar

Posztgraduális képzések

– Evidence Based Medicine a medencefenék fizioterápiájában    
– Gátizom tréner
– McKenzie A, B kurzus
– Terrier-féle lágyrész és ízületi mobilizáció
– Kinesiotape kezdő, haladó
– 3D Scoliosis Terápia  I-II.
– Váll workshop (OMT)
– Terhes torna speciális kollégium

Érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Mielőtt elhagynád az oldalt, érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.