PRÓBÁLD KI! 10 napos felépített edzésprogram

PRÓBÁLJ KI MINKET- 10 NAPOS  EDZÉSPROGRAM

Regisztrálj a tíz napos  próbaidőszakra: edzésvideók több edzettségi szinten, nyújtás, erősítés, kondíciójavítás és EDZÉSTERV vár téged.

Hidd el, egy felépített program SOKKAL hatékonyabb, mintha random Youtube videókra mozognál! Ráadásul a mozgás mentálisan is kikapcsol és felfrissít.

 

INGYENES 2 hetes edzésterv otthonra - Anyatest Projekt

Ft

10 nap örömmozgás!

6+1 különböző edzésvideó 10 napos edzéstervvel:

– Hasfalerősítés funkcionális gyakorlatokkal
– Kondíciójavító edzés
– Nyújtás
– CardioFlow
– HIIT edzés
– Ízelítő szülés utáni regeneráló programunk anyagából

Szakmai fókuszok:

– Változatosság- belenézhetsz a nálunk használt edzéstípusokba
– Hatékonyság- maximum 35 percesre tervezett edzések
– Gerinc- és ízületbarát felépítés 
– Funkcionális szemlélet 
– A női anatómia szem előtt tartása

És még:

– Edzésterv
– Edzésnapló
– Zárt Facebook csoportos kérdezési lehetőség 

Kinek?

Akinek segítség kell a hatékony, változatos otthoni mozgáshoz. Ingyenes!

A próbaidőszak az alábbi programjainkból nyújt ízelítőt: 

Hurrá, szültem! – szülés utáni regeneráló program

Egy szoptatásbarát edzésprogram a legkorszerűbb, anatómiailag biztonságos gyakorlatokkal, amelyek egymásra épülő, fokozatosan nehezedő, 25- 40 perces, változatos edzésekké vannak rendezve. A programban helyet kap többek között hasizomfejlesztés, szétnyílt hasizom zárása, hasfalregeneráció, törzsizmok erősítése, gátizomtréning, hátfájás elleni gyakorlatok, regeneráló nyújtás, császármetszés utáni segítség, kondíciójavítás low-impact gyakorlatokkal. 

Turbó! formábahozó program újrakezdőknek és középhaladóknak

Túl vagy már a szülés utáni regenerálódáson és szeretnél jobb kondícióban lenni? Idegenkedsz az edzőtermektől, de az alakformálás és a fogyás a célod? Fáj a hátad? Segítünk, hogy szakszerűen mozogj, hogy egy olyan FELÉPÍTETT programot csinálj, aminek lesz látható eredménye. Kondíciójavítás + funkcionális izomerősítés + nyújtás + tartásjavítás – ez a Turbó. 

TurbóPLUSZ – formábahozó program haladóknak

A Turbó Plusz program a nagy sikerű Turbó folytatása. A célja az általános erősítés és formábahozás, ezért vannak benne teljes testet átmozgató, kondíciójavító edzések, klasszikus erősítés és funkcionális erősítés, illetve – a Turbóhoz képest újdonságként – tartásjavító, mélyizomerősítő pilates órák, valamint sok nyújtás. Ugrálásmentes, de intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben.

POWER – feszesség, izmok, tónus

Haladó program a laposabb hasért, gömbölyű fenékért, izmos combért és karért. Ez a programunk is az alapelveinkre épül: funkcionálisan jól működő test, a női anatómia szem előtt tartása, a mozgás öröme, gerincbarát felépítés. VISZONT kicsit rámegyünk az “alakformálásra” is – ezen belül kiemelten a mélyizmok kiépítésére,  és a fenék, comb, törzsizmok formálása kap hangsúlyt. A funkcionális működés mellett izmokat is építünk.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.