Szülés után vagy 0-2 évvel?

anyuka és kis gyerek

ALAPOZÓ PROGRAMJAINK – itt kezdd szülés után. Cél: térjünk vissza a terhesség előtti testedhez! Hasizom, gátizom, tartás, kondíció- regeneráljuk együtt!  ÉREZD JÓL MAGAD ISMÉT A TESTEDBEN!

Ha mostanában szültél, akkor tudod, hogy a  kisbabás korszak csodálatos -és egyúttal nagyon nehéz is. Életszervezésben- testileg-hormonálisan- párkapcsolatilag megterhelő időszak lehet ez, ami sokszor ijesztő testi változásokkal is jár: hátfájás, meggyengült has, tónustalan test, plusz kilók, szülés utáni hangulatingadozás- bármelyik, vagy akár mind egyszerre ismerős lehet.

Erre az időszakra kínálunk ötleteket és segítséget neked- szoptatásbarát, otthon végezhető edzéseinkkel.
MÉLYEN HISZÜNK ABBAN, HOGY MINDEN NŐNEK JÁR ILYENKOR IS MAGÁRA SZÁNT IDŐ ÉS ENERGIA! BÁTRAN TÖRŐDJ MAGADDAL IS! – türelmesebb, kiegyensúlyozottabb leszel tőle, amivel az egész család jobban jár. A szakszerű regenerációval pedig a későbbi biztonságos sportoláshoz teremtesz szilárd és biztonságos alapot, és későbbi kellemetlen testi tüneteket (inkontinencia, meggyengült hasfal, kismedencei süllyedések, aranyér, derékfájás) elkerülésében is nagy segítséget kaphatsz.

A legtöbb nyűg és probléma egyszerű gyakorlatokkal orvosolható- adunk rá megoldásokat. A szülés utáni fogyás, a SZOPTATÁSBARÁT és egyben testbarát étrend, a hátfájásmentesség, az erő, energia, az újra megtalált test van a középpontban, ami nem fáj, jól működik, amiben jól érzed magad! Nézz ismét vidáman a tükörbe- és ami még ennél is fontosabb, érezd jól magad egy JÓL MŰKÖDŐ testben.

Szülés utáni torna – otthoni edzés- szétnyílt hasizom torna, hasfalerősítés- császármetszés utáni regeneráció- komplex alapozás, erősödés, tartásjavítás, kondícióépítés. Ha most szültél és a terhesség előtti alakodhoz és erőnlétedhez szeretnél visszatérni, akkor a Hurrá, szültem!, utána pedig a aTUrbó és TurbóPLUSZ programokat ajánljuk: a háromszor 7 hét alatt reális tempóban, a kisgyerekes időbeosztás kiszámíthatatlanságához igazodóan tudsz a RENDSZERESEN, MOTIVÁLTAN ÉS SZAKSZERŰEN sportolni.

Név Felépítés Nehézség Eszközök Bónusz
heti edzésszám: 2 általános edzés (15 és 36-40 perces) 1 tematikus edzés + gátizomtorna

szék, gumiszalag, egy kilós súlyzó (vagy vizespalack)
gátizomtorna, étkezési információk, tanácsok a szoptatáshoz császármetszés utáni speciális ismeretek, live konzultáció
heti edzésszám: 3 -kondíciójavító interval, 4. héttől HIIT edzés -funkcionális erősítés -gerinc/nőijóga +regeneráló edzés, edzéshossz: 20-40 perc

szék, gumiszalag , 1-2 kilós súlyzó (vagy PETpalack)
étkezési információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal), mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
heti edzésszám: 3 -kondíciójavító HIIT edzés -funkcionális erősítés -pilates, +regeneráló edzés edzéshossz: 25-45 perc

szék, gumiszalag , 1-2 kilós súlyzó (vagyPETpalack)
étkezési információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal), heti életmód- kihívások mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
4 tematikus hasfalregeneráló edzés, alap- és rávezető gyakorlatoktól indulva

kizárólag saját testúlyos gyakorlatok
2 haladóbb edzés a jobb kondícióért

Minden programunk szoptatásbarát, a vezetett edzésprogramokban külön tippeket adunk a szoptatás és a mozgás összehangolására.

Hernádi Luca, szociológus, 2 gyerekkel, az egyik legelső csapat tagja volt

Nekem fantasztikus élmény volt, hogy képes vagyok erre, pedig sokszor nagyon nehéz volt két picike gyerek és munka mellett. De! Lassacskán azt éreztem, hogy a hasam két oldalán kigombolódott valami a második terhességtől, amit most visszagomboltunk. Valahogy az egész újra a helyére került. Isteni érzés, hogy nem nyögve kelek ki az ágyból, és már minden mozdulatomnál érzem, hogy van erő a központomban, ami összetart. A legegyértelműbb két pont: újra fül tudom emelni a nagyfiamat (16 kg) anélkül, hogy utána fájna mindenem, és tudok futni utána, amikor biciklizik, anélkül, hogy azt érezném, hogy kiesnek a belső szerveim. És igen, sokkal jobban nézek ki, ami szintén sokat számít (nekem). Azért még mindig lehetne laposabb a hasam, és még mindig van olyan, hogy reggel nádszál vagyok, este pedig pocakos, de még csak hét hete tornázom veletek! Nagyon nagyon elégedett vagyok a programmal és magammal, és az a tervem, hogy legalább heti háromszor fogok tornázni ezután is. KÖSZÖNÖM!

anyuka és kis gyerek

Az alapozó programok célja:

  • szülés utáni regeneráció, formábahozás, a mozgás beépítése az életedbe, étkezés tudatosítása, egészségesebb étrend, jó kondíció, szétnyílt hasizom regenerációja, lapos has, ami funkcionálisan(!) is jól működik, erős gátizom, egészséges tartás, császármetszés utáni hasfalregenerálás
  • kényelmesen élhető testsúly
  • több energia, tudatosabb életmód

Mindegyik programunkhoz támogató és konzultációs lehetőséget biztosító zárt facebook-csoport tartozik ( a linket látod a programhoz csatlakozás után), valamint mindegyikhez kapsz egy edzésterv- mintát és edzésnaplót.

Edzésprogramjaink úgy épülnek fel, hogy a legrugalmasabb időbeli ütemezésben, mégis rendszeresen és motiváltan tudj edzeni. Ráadásul bármikor kérhetsz szakmai segítséget + egy élő online közösség ad folyamatos támogatást és motivációt.

Szülés után ajánljuk még:
Hasfalregeneráló workshop 
Mindent a gátizomról workshop 
Egyéni konzultáció 
Gátizomtréning- tanfolyam egyéni állapotfelméréssel Haness Rita gyógytornásszal, ide írj: gatizomterapia@anyatestprojekt.hu

anyatestprojekt-elotte-utana

Laki Éva

Fantasztikusan érzem magam a bőrömben és úgy érzem hogy kezdem visszakapni a gyerekek előtti testemet és izmaimat 🙂 Én mértem mindenfélét, szóval a tények: a szétnyílt hasizmom hosszúsága fele akkorára zsugorodott össze, egyszerűen tapintani lehet ahova visszaépült az izom 🙂 Illetve a másik szívderítő tény hogy a gyerekek előtti időből meglévő nadrágok vígan feljönnek rám. Persze a legnagyobb eredménynek azt tartom hogy a 14 kg-os nagyobb gyerkőcöt végre derék -és hátfájás nélkül tudom emelni és a levegőbe feldobni (amit imád:-), szóval én is NAGYON KÖSZÖNÖM ezt a szuper 7 hetet, inspiráló volt minden videó és élvezhetően emelkedett a szint hétről hétre.

A gyakorlatok összeállítója Kulcsár Vajda Enikő kortárs táncművész, edző, posztnatális edző ( Postnatal Fitness Specialist PFA), az Anyatest Projekt alapítója és szakmai vezetője

TANÁROK

Az általa használt 5DCore módszer saját fejlesztésű, és a korszerű, anatómiailag biztonságos gyakorlatok mellett sok-sok évnyi mozgástanítás tapasztalata ötvöződik benne. Követhető, hatékony, változatos ÉLVEZETES órákat találsz itt!

A mozgás fontos! Engedd meg magadnak ezt az időt.
Mit nyersz vele?

  • több energia a mindennapokhoz
  • kiegyensúlyozottság
  • jobb alvás
  • feszesebb test
  • laposabb has, karcsúbb derék
  • megszűnő hát- és derékfájás
  • kiegyensúlyozottabb hormonműködés

Már eddig is több száz nő tornázott velünk: olvass beszámolókat, nézz képeket ( a megfelelő gombra kattintva).