POWER
FUNKCIONÁLIS TRÉNING ÉS IZOMÉPÍTÉS NŐKNEK
START: JANUÁR 11.

FESZESSÉG, TÓNUS, ERŐ, IZMOK ÉS MÉLYIZMOK, azaz POWER – ez van az új programunk középpontjában. Ha “felhasználói szemmel” nézzük, akkor mindez azt jelenti: laposabb has, gömbölyű fenék, izmos comb és kar. ONLINE EDZÉSPROGRAM KIFEJEZETTEN OTTHONI HASZNÁLATRA TERVEZVE!

Nem, nem vettünk hirtelen fordulatot – továbbra is az a cél, hogy JÓL MŰKÖDJÖN a tested, tehát ez a programunk is az alapelveinkre épül: funkcionálisan jól működő test, a női anatómia szem előtt tartása, a mozgás öröme, gerincbarát felépítés. VISZONT kicsit rámegyünk az “alakformálásra” is – ezen belül kiemelten a mélyizmok kiépítésére,  és a fenék, comb, törzsizmok formálása kap hangsúlyt. A funkcionális működés mellett izmokat is építünk!

Minden eddiginél változatosabb órafelépítésekkel, egy teljesen megújult programszerkezettel, és a szokásos, kifejezetten az otthoni edzésekhez kidolgozott, progresszív programmal – ráadásul már egy férfi edző is erősíti a csapatot, hogy merész, vad energiákkal még változatosabb órákat kapjatok!

START: JANUÁR 11., 7 +1 hetes online edzésprogram, vége: február 26.

POWER Funkcionális tréning és izomépítés nőknek

15.000 Ft   13.000Ft

16.000Ft

Elfogyott

A POWER minden eddiginél változatosabb órafelépítésekkel, egy teljesen megújult programszerkezettel, és a szokásos, kifejezetten az otthoni edzésekhez kidolgozott, progresszív programmal vár – ráadásul már egy férfi edző is erősíti a csapatot, hogy merész, vad energiákkal még változatosabb órákat kapjatok!

Nehézségi szint:  

“Sziasztok, vége az első POWER programnak (sajnos). 7 hét alatt minden videót legalább egyszer megcsináltam. Mondhatom, hogy fantasztikus az egész! Tényleg nagyobb kihívás, mint az eddigiek, és sok újdonság is van benne. Különösen szeretem, hogy a videók hossza (vagy más szóval rövidsége) tökéletesen passzol az elfoglalt anyuka rutinhoz. 😁 Üdítő pont Gergő személye, edzései, amik kemények, a kedvencem tőle a majd’-meghalok feladat közben – Lehet ám mosolyogni is! felkiáltás. 🤣 Mindent átmozgatunk, pláne ha az erősítéseken végig tudsz menni egymás után. Engem legjobban a komplex/pulzus növelő gyakorlatok fárasztottak le, a sima plank vagy nyújtott lábas hasizom gyakorlatok egyszerűek voltak (pláne hasizom program után). 😉 Ezeket néha nehezítettem. 💪 Szerintem a csípőre (illetve az azt körülvevő izmokra) is nagy a figyelem. Pl. a sok guggolással, fenék, külső/belső comb gyakorlatokkal.

Kakukk Zsóka

Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Early Bird akció január 3-ig

A funkcionális tréning tartalma

Heti POWER edzések száma: 4

  • 2 hosszú (30-38 perc): funkcionális erősítés HIIT blokkokkal  / CROSSFLOW Cardio 
  • 2 rövid (14-18 perc): célzott erősítés low intensity intervall blokkokban – fenék, comb, kar, has/törzs

+ 3 regenerációs videó: nyújtás-mobilty-stretching ( 15-20 perc)

Bónusz:

  • kedvezményes adalékmentes ételrendelési lehetőség
  • edzésnapló és edzésterv
  • szintfelmérő
  • zárt Facebook – csoport a napi motiváció fenntartásához, a résztvevők közötti tapasztalatmegosztáshoz és a szakmai kérdésekhez 
  • eszközök, amiket használunk: gumiszalag, súly/megtöltött vizespalack ( 1-3 kiló), szék

“Kicsit féltem ettől a programtól, de meg kell mondjam, imádtam! A tornákat a déli altatási idő alatt csináltam, számomra felért egy dupla kávéval. Már majdnem elértem a kitűzött célomat, de nem hagyom abba, menetelek tovább!

Lengyel Sára

Információs blokkok

  • Minianatómia: hatékony fenék / kar / has erősítés – mit csinálj és mit ne?
  • Heti receptajánlat
  • Információk 5 percben: táplálékkiegészítők, fogyókúrás trendek – mit csinálj és mit ne?
  • Egy alkalmas online csoportos konzultáció – te kérdezel, bármiről

Eszközök:

szék, gumikötél, súlyzó (vagy vizespalack) 

Kinek ajánljuk a funkcionális tréninget?

  • aki szeretne tónusosabb lenni, és szeretné megerősíteni a mélyizmokat
  • aki erősödne és feszesedne
  • de mindezt anatómiai alapokon, a test helyes, funkcionális működésére is figyelve
  • ízület és gerincbarát felépítésben
  • aki szeret izzadni 🙂

Miért fontos az izomépítés nőknek is?

  • az izmos test feszesebbnek látszik: nincs több “integető izom”, lógó bőr és gyűrődés
  • az izom pihenő állapotban is több energiát használ fel
  • a törzsizmok erősödése segít a megfelelő tartásban
  • emellett a karok, lábak sem lesznek elhanyagolva – a teljes test izmaira gondoltunk, igazi “total body” programot kapsz

Edzők

Kulcsár Vajda Enikő

Kulcsár Vajda Enikő

táncművész, edző, posztnatális specialista PFA, az Anyatest Projekt szakmai vezetője

Bihari Gergely

Bihari Gergely

személyi edző, TRX-edző

Az edzésprogram felépítése

A program a videócsomagok és a napi, vezetett edzések előnyeit ötvözi. A tapasztalatok szerint így tudod a maximumot kihozni belőle, ez a felépítés egyszerre motiváló is, rugalmas is. Mindenki egyszerre kezdi és vezetve, progresszív felépítésben, hétről-hétre kapja az új edzésadagot. Minden videó EGY HÉTIG elérhető, a regenerációs-stretching videók pedig 2 hetente váltják egymást.

Összesen 28 videó + extra anyagok érkeznek a 7 hét plusz egy hét levezetés alatt.

“Hálás vagyok, hogy újra nőnek érezhetem magam, hogy nem minden percben utálom a tükörképemet, és azért, mert visszaadtátok az erőmet. Örömet okoznak az anyagaitok. És ez fontosabb, mint hogy épp hány kiló vagyok.

d’Elhougne Viktória

Kinek szól? Mi változik a program végére a testedben?

Ugrálásmentes, de nagyon  intenzív edzésekre számíthatsz, gerinc- és ízületbarát felépítésben. A POWER-t annak ajánljuk, aki valamilyen alapkondícióval már rendelkezik, és túl van a közvetlen szülés utáni regeneráción. (Ha még nem tartasz itt, akkor menj át az ALAPOZÓ programjainkra).

A program végére feszesebb és izmosabb testet, jobb tartást, erősebb izmokat érhetsz el, ha végigcsinálod velünk ezt a 7 (plusz egy levezető) hetet.

Kipróbálsz egy órát velünk?

Garanciák és elállási lehetőség

Ha nem jól mérted fel a saját edzettségi szintedet, az első héten át tudsz csatlakozni más futó programunkba. Ha mégsem jön be neked az online edzésforma, az első héten még vissza tudsz lépni (ez esetben visszatérítjük a program árát). Az első hét után nincs már mód a visszalépésre, amennyiben rajtunk kívülálló okokból mégsem tudod végigcsinálni az edzéseket. Maximálisan törekszünk a gyakorlatok biztonságos felépítésére, de mindig lehetnek egyéni eltérések, amennyiben bármilyen egészségügyi kételyed, kérdésed van, konzultálj az orvosoddal/gyógytornászoddal! A programot mindenki a saját felelősségére végzi – kattints ide az egészségügyi tudnivalókért!

KAPCSOLÓDÓ EDZÉSPROGRAMOK