Minden az ONLINE edzésprogramokról

Minden élethelyzetre és edzettségi szintre vannak megoldásaink- nézz csak körül!

Kétféle típusú edzésprogramot ajánlunk: vannak videósorozataink, egy-egy speciális céllal, ezeket bármikor elkezdheted, és vannak vezetett edzésprogramjaink, melyek 8 hetente indulnak- ezekben mindenki együtt halad, szakértői segítséggel és közösségi motivációval segítjük egymást.
Emellett várunk workshopjainkon és élő óráinkon, rendezvényeinken is!

VEZETETT EDZÉSPROGRAMJAINK

2 havonta indulnak programjaink, 4 edzettségi szinten. Ez egy ONLINE program: mindenki otthon tornázik, a neki megfelelő időpontban, és kap hetente 2-4 videót,  amelyek 1 HÉTIG elérhetőek, valamint étkezési ismereteket és tippeket, szakmai segítséget, sok motiváló idézetet, beszámolókat és egyéb, naponta adagolt segítséget……Mindenki része lehet az online csapatnak- így a folyamatos motiváció, a progresszív, felépített edzésprogram, a jó hangulat na meg a kapcsolat az edzőkkel, a kérdezési lehetőség garantált! Ha szakmai kérdésed van, elbizonytalanodtál, vagy túl nehéz/könnyű valami, azonnal tudunk segíteni.
Lehet ingyen youtube-videókra is tornázni, de minek, ha heti egy ebéd áráért egy progresszív, hatékony, motivációt fenntartó programot kapsz + saját tanácsadó edzőt is hozzá!
Mi jól összeraktuk, neked csak rá kell lépni az út elejére, onnan pedig végigkísérünk (időnként finoman lökdösünk is, ha azt szeretnéd).
Könnyű, mint az egyszeregy: a kezdőlépés után csak mindig haladj előre velünk! Ezzel a rendszerrel valóban beépítheted a rendszeres sportolást az életedbe.

női jóga oktatás

ELŐNYÖK:

FONTOS TUDNI:

JELENLEG EZEKHEZ AZ ÜTEMEZETT PROGRAMOKHOZ TUDSZ CSATLAKOZNI:

Hurrá, szültem!Turbó, TurbóPLUSZ, POWER, The Core – kattints a nevekre vagy az előfizetés menüpontra a részletes leírásért, itt pedig a választás megkönnyítésére egy összefoglaló táblázatot találsz

Név Felépítés Nehézség Eszközök Bónusz
heti edzésszám: 2 általános edzés (15 és 36-40 perces) 1 tematikus edzés + gátizomtorna

szék, gumiszalag, egy kilós súlyzó (vagy vizespalack)
gátizomtorna, étkezési információk, tanácsok a szoptatáshoz császármetszés utáni speciális ismeretek, live konzultáció
heti edzésszám: 3 -kondíciójavító interval, 4. héttől HIIT edzés -funkcionális erősítés -gerinc/nőijóga +regeneráló edzés, edzéshossz: 20-40 perc

szék, gumiszalag , 1-2 kilós súlyzó (vagy PETpalack)
étkezési információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal), mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
heti edzésszám: 3 -kondíciójavító HIIT edzés -funkcionális erősítés -pilates, +regeneráló edzés edzéshossz: 25-45 perc

szék, gumiszalag , 1-2 kilós súlyzó (vagyPETpalack)
étkezési információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal), heti életmód- kihívások mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
heti edzésszám: 2 -progresszív felépítésű edzés -maximum 28 perc hosszúságban +nyújtás és miniedzések

thera band szalag, egy tetszőleges kislabda, fitball (helyettesíthető), súlyzó (helyettesíthető), 2db teniszlabda
étkezési információk, heti életmód- kihívások, ive konzultáció, kedvezményes ételrendelési lehetőség POLCZ adalékmentes ételekből
heti edzésszám: 4 ! edzés, 2 rövid (18-22 perc) és 2 hosszú (28-38 perc):
-HIIT kondíciójavító edzés
-CardioFLOW
-funkcionális erősítés
+2 regeneráló edzés (streching + mobility)

szék, gumiszalag, súlyzó (1-3 kg)
Edzési és táplálkozási tanácsok: -hasznos táplálékkiegészítők - zsírégető edzés, edzés inzulinrezisztenciával -receptajánlat

Ha gondban vagy, melyik a te programod, kattints IDE.

Nem kell aggódnod! Ha nem találtad el a megfelelőt, az első héten még programot válthatsz!

VIDEÓSOROZATOK, TORNA VIDEÓK

íjtartás

ELŐNYÖK:

HÁTRÁNY LEHET:

Nézd meg a hasfalregeneráló sorozatunk egy videóját:

edzésprogramokról edzésprogramokról edzésprogramokról
programjaink