Edzésprogramok nőknek
Minden életkorban

Akármerre is vagy a világban, akármilyen időpontban érsz rá mozogni, otthoni edzésekkel, bárhol végezhető edzésprogramjainkkal semmi nem jelent akadályt. Csatlakozz online közösségünkhöz! ONLINE TORNA, OTTHONI EDZÉSEK MINDENKINEK, TÖBB EDZETTSÉGI SZINTEN.

Otthoni edzések bárhol, bármikor

Ezek az edzésprogramok egy-egy kiemelt célra fókuszálnak, és az általános kondícionálás-erősödés mellett folyamatos konzultációs lehetőséget és motiváló közösséget biztosítanak.

  • gerincbarát, ízületkímélő gyakorlatok
  • progresszív felépítés
  • a női test anatómiájának maximális figyelembevétele a gyakorlatok tervezésénél.
  • rendszeresség, szakmai háttér, közösség, motiváció, sikerélmény

Egy jobban működő, egészségesebb test

Edzés, erősödés, kondíciójavítás, alakformálás alap- és haladó szinten- úgy, ahogyan az szerintünk fontos. Szuper, ha jól nézel ki, de nem csak a gömbölyű fenékkel, feszes combokkal és a lapos hassal kell foglalkozni. Ezért mi egy MINDEN SZEMPONTBÓL jobban működő, egészségesebb, feszesebb testet célzunk be a közös munkával, ami egyensúlyban van, erős, funkcionálisan jól működik, jól néz ki, és nem fáj sehol!

Itt találod online, otthon végezhető alakformáló, formábahozó programjainkat és videócsomagjainkat. Ha offline keresel minket, akkor budapesti óráink és magyarországi workshopjaink között tudsz választani, illetve személyes konzultációt vagy egyéni edzést is igénybe vehetsz.

Mindegyik programunkhoz vagy videósorozatunkhoz támogató és konzultációs lehetőséget biztosító zárt facebook-csoport tartozik (a linket látod a programhoz csatlakozás után), valamint mindhez kapsz egy edzésterv-mintát és edzésnaplót. A gyakorlatokat kifejezetten az otthoni edzésekhez terveztük, ezért kevés vagy semmilyen eszközt nem használunk benne.

Program neve Cél Nehézség Felépítés Bónusz
komplex alapozó, formábahozó, alakformáló program

heti edzésszám: 3 -kondíciójavító edzés -funkcionális erősítés -gerincjóga

+1 regeneráló edzéssor

eszközök: szék, gumiszalag , 1-2 kilós súlyzó (vagy PETpalack)
étkezési információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal)
mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
komplex alapozó, formábahozó, alakformáló edzésprogram (haladó verzió)

heti edzésszám: 3 -kondíciójavító HIIT edzés -funkcionális erősítés -pilates

+1regeneráló edzés edzéshossz: 25-45 perc

eszközök: szék, gumiszalag, 1-2 kilós súlyzó (vagy PETpalac)
információk, egyhetes mintaétrend (1500 kcal), heti életmód- kihívások

mini-anatómia: mire figyelj a szülés utáni edzésnél?
Cél: mélyizmok fejlesztése, feszesség, tónus és erő felépítése

heti edzésszám: 2 hosszú (30-38 perc) és 2 rövid (18-22 perc) edzés
speciális
hasizomfejlesztés, törzsizomerősítés, szétnyílt hasizom zárása utáni további biztonságos erősítés

4 hetes videósorozat, heti 3 , progresszíven, fokozatosan nehezedő edzéssel

edzéshossz: 20-38 perc

eszköz: szék, 1-2 kg-os súlyzó
folyamatos szakmai támogatás, kérdezési lehetőség,

extra videók a BALANSZ nőijóga program anyagából
-hormonális egyensúly beállítása
- fájdalmas menstruáció tüneteinek enyhítése
-PMS tüneteinek kezelése
-has- és gátizomerősítés

4+1 részes videósorozat, a menstruációs ciklus fázisaihoz igazított gyakorlazokkal

eszközmentes, a gyakorláshoz matracot ajánlunk
extra videók:
-gátizomerősítés
-hasfaerősítés- csípőnyitás nőijógával
anyatestprojekt-elotte-utana

Bakacsi Szilvia, Budapest

Egy kis összegzés az elmúlt hat hétből: -1,5 kg, -3 cm a csípőből (derékből nem ment sajnos le, de az is sokkal izmosabb lett), heti 4-5 mozgás, 1 elszakadt gumi kötél. A tegnapi kondi 7 videó alatt végre úgy éreztem magam, mint a 3 évvel ezelőtti fénykoromban 💪😄 nagyon jó érzés volt! 😄nekem nagyon bejött. Pörgős volt, izzasztó! Ráadásul ami nekem külön öröm volt, hogy ez a videó sem nem volt túl hosszú a 40 perc nálam a lélektani határ. Végre egy FENNTARTHATÓ MOZGÁS? AMI NEM ESZI MEG A SZABADIDŐMET!

Kinek?

Nőknek, bármilyen életkorban, mert a programok kifejezetten a női anatómiára és testfelépítésre vanak kidolgozva.

Kinek nem?

Ha még a szülés utáni regenerációs periódusban vagy, akkor Alapozó Programjainkat ajánljuk – kezdésnek először ide kattints.
Tehát ne itt kezd, ha még problémákat tapasztalsz a gátizom vagy a hasfal területén (ezt jelezheti inkontinencia, meggyengült, terhesnek kinéző hasfal/szétnyílt hasizom – Itt egy teszt az ellenőrzésére.) Nem érdemes kihagyni az alapvető regenerációt
Ha pedig az alapokon túl vagy, akkor hajrá, visszatérhetsz a sportos önmagadhoz- vagy sportossá válhatsz most!

Kezdetben ugrálásmentes, low-impact, majd fokozatosan erősödő gyakorlatsorokat találsz, progresszív felépítésben. Minden videónk egy TELJES edzés, bemelegítéssel és levezetéssel. Ezt biztosan nem fogod unni, mert az edzések a mozgás örömére, a sikerélményre fókuszálnak, VÁLTOZATOSAK, támogató közösséggel a háttérben! Mottónk: a mozgás öröm, nem pedig büntetés a tegnap megevett csoki miatt!

Kipróbálnál egy órát?

Ha máris kedvet kaptál, akkor ITT tudsz csatlakozni, egyéb aktualitás eseményeinket pedig ITT tudod megnézni.

SZERETNÉL TÖBB ÓRÁT IS KIPRÓBÁLNI VELÜNK? LÉPJ BE AZ ONLINE TORNATERMÜNKBE, PRÓBÁLD KI INGYENES ÓRÁINKAT!

edzésprogramok edzésprogramok edzésprogramok 
ahányszor
ahelyett
ahogy
ahol
ahonnan
a
hová
akár
akárcsak
akkor
alapvetően
alighogy
ám
ámde
ameddig
amennyiben
amennyire
amennyiszer
ahányszor
ahelyett
ahogy
ahol
ahonnan
ahová
akár
akárcsak
akkor
alapvetően
alighogy
ám
ámde
ameddig
amennyiben
amennyire
amennyiszer
amíg
amikor
amikorra
aminthogy
amióta
amire
annálfogva
annyira
avagy
azaz
azazhogy
azért
azonban
azonkívül
azután
bár
befejezésül
bizony
csakhogy
de, dehát dehogy, egybehangzóan, egyidejűleg, 
egyöntetűen, 
egyöntetűleg
ekképpen
ellenben
először, előzőleg, elsősorban, ennélfogva, eredményeképp, eredményeképpen, és, eszerint, ezért, feltétlenül, főként, főleg, függetlenül, ha, habár, hanem, hányszor, harmadjára, harmadszor, hasonlóan, hasonlóképpen, hát, hirtelen, hirtelenjében, hiszen, hogy, hogyha, hol, holott, honnan, hová, így, illetőleg, illetve, immár, is, jóllehet, kár, kétségtelenül, kifejezetten, kiváltképp, következésképpen, legalábbis, legfőképp, maga, máskülönben, másodsorban, másodszor, meg, mégis, megkérdőjelezhetetlenül, megkérdőjelezhetően, mégpedig, mégsem
Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.