Női egészség és sport

Nyereményjáték! Fenékformálás 4 hét alatt

Megérkezett várva-várt új programunk, a FENÉKFORMÁLÁS 4 HÉT ALATT! 12 kőkemény edzésvideó, 3 bónusz videó nyújtással, mobilty-vel, anatómia, tippek Bihari Gergely trénertől és kétszintű edzésterv vár

Tovább »
gát workshop futás
Szülés után- hasizom, gátizom, étkezés és minden más

Mikor kezdj szülés után futni?

A futás rendkívül praktikus sport, bármikor és bárhol végezhető. Éppen ezért sokan ezzel akarják a szülés után elkezdeni a mozgást. Pedig a szülés utáni futással

Tovább »
gátizom workshop
Motiváció neked!

Gátizom, inkontinencia, sportolás

GÁTIZOM, INKONTINENCIA, SPORTOLÁS KISOKOS 1 Hogyan lehet sportolni inkontinecia/más kismedencei probléma esetén? Mire figyelj- szülés előtt és szülés után?Hogyan védd sportolás közben a női szervek

Tovább »
has ellenőrzés
Motiváció neked!

Mozgásaddikció a szülés után is

Interjú a famiily.hu-n – azt hiszem, még sosem beszéltem ennyit a mozgás-addikciómról…..   „Előttem van, ahogy szülés után guggolgatok a János Kórház folyosóján, mert annyira

Tovább »
anyatestprojekt anyatest projekt szétnyílt hasizom hasizom gyakorlatok has edzés otthoni edzés kismama torna ideális testsúly szülés utáni torna gátizom hiit intervall
Női egészség és sport

Korunk hőse,  a HIIT edzés

Mi az a HIIT edzés? A HIIT, azaz a Magas Intenzitású Intervall Tréning egy pörgős, nagyon változatos, ingergazdag, időben viszonylag rövid, izmot és állóképességet egyaránt

Tovább »
Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.