Anyai túlélőszabályok

Alapszabályok anyáknak, túléléshez

Egyszerűsíts: egyszerűsítsd le az életed, másképp nem fog menni.

Minimalizálás: kevesebb tárgy, több öröm!

Kevesebb kötelezettség: végre meg lehet tanulni nemet mondani arra, ami nem esik jól, vagy nem szükséges.

Új életszervezés: tervezés és kiszámíthatóság kell a hétköznapokba, mert különben káosz lesz. Rendelj online, oszd meg a feladatokat, ha belefér, keress takarítónőt.

Egyszerűsítsd a mozgást is: otthoni edzés

Amíg nem volt gyerekem, nem tudtam itthon tornázni. Sose ment az itthon edzés, unalmas volt. De megtanultam! Mert különben nem edzenék rendszeresen, és akkor megbolondulnék.

Ennyi.

Otthoni edzés, online torna

Nincs időm rendszeresen eljárni, és ez sajnos már így marad a következő pár évben. Ezért megragadom a pozitívumokat: rendszeresebben edzek, még változatosan is, mert beszereztem egy csomó eszközt itthonra, trxtől gumiszalagokig, meg új mozgásokba kezdtem (nálam most a futás- ashtanga- erősíts megy, alkalmankénti tánccal és úszással kombinálva). Sokkal koncentráltabb vagyok, jobban magamra figyelek, teljesen kihasználom az időt.

És leginkább otthon edzek.

Igen.

Mélyen hiszek benne, hogy online megoldásokkal is van értelme mozogni, különösen, ha FELÉPÍTETT edzésprogramokat csinálsz, mint amilyeneket az Anyatest Projekt nyújt- ez sokkal több, mint random youtube- videókra mozogni! Inkább egy saját személyi edzőhöz, vagy saját jógatanárhoz tudnám hasonlítani. Járj el mellette tanárhoz, órára, de ha rendszerességet akarsz, nem lesz más megoldás. Ráadásul sokféle mozgásnak a koncentrált csak magadra figyelés kifejezetten jót tesz- a jóga módszertana évszázadok óta ez.

Kérj tanácsokat, legyenek tanáraid, és 

Gyakorolj

Rendszeresen

Otthon.

Egyszerűsíts. 

Ennyi.

Tetszett?

Share on facebook
Megosztom Facebookon
Share on email
Elküldöm emailben

További cikkek

Feliratkozom a hírlevélre

Érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Mielőtt elhagynád az oldalt, érdemes feliratkozni a hírlevelünkre:
SEMMI extra zaj, csak havi 1-2 értesítés az új programokról, ingyenes tartalmakról vagy az early bird árról, akciókról. Win-win.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.