Aktuális

Elindult a jelentkezés a NOVEMBERi programokra

Október 30-ig még early bird áron tudtok csatlakozni ITT .

ÚJ PROGRAM - térdkímélően a bikinibody irányába

Megérkezett új programunk, a THE CORE, amit kifejezetten a ti kérésetekre csináltunk, nyári felmérésünk alapján. Hogy mit tud?
-új típusú ütemezés van benne, heti 2 teljes és egy minidzés, plusz bónuszvideók
– max 28 perc hosszú edzések
– térd-és gerinckímélő gyakorlatok, szigorúan anatómiai alapokon
-progresszív felépítés
– nem ugrálunk, nem is nagyon állunk fel, de ettől függetlenül nehéz és hatékony, emellett- ez volt a nehéz- NAGYOn változatos!
Itt vannak a részletek

HETI LIVE

Rendszeressé tesszük az eddig csak az edzésprogramokhoz tartozó kötetlen konzultációkat: augusztus 13-tól hétfőnként este ÉLŐBEN is beszélek a titeket érdeklő kérdésekről, amelyek rendszeresen felmerülnek emailben vagy kommentben.
Az élőt az INSTAGRAMON vagy a zárt csoportunkban tudod megnézni.

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.