Mozgás - táplálkozás - életmód:
válts a legkorszerűbb online megoldásokra

Rugalmas és személyre szabható edzések- hogy a mozgás a mindennapjaid része lehessen, de ne eméssze fel minden szabadidődet. Válaszd a céljaidnak megfelelő programot- itt megkapod hozzá a közösséget és a szakmai támogatást. Fogyás, izmosodás, várandósság, szülés utáni regeneráció, nyújtás és tartásjavítás vagy erős hasizmok- melyiket szeretnéd? Hatékony, korszerű, ízületbarát mozgásprogramok- kőkeményen vagy finoman, de mindig eredményesen.

Ti mondtátok

Itt is jelen vagyunk

Melyik programot válaszd?

Hurrá Szültem

Hurrá Szültem

Komplex szülés utáni regeneráció- minden ami fontos: szétnyílt hasizom, gátizom, tartásjavítás, császármetszés utáni ismeretek

Turbó és turbóplusz

Turbó és turbóplusz

ALL-IN-ONE formábahozó program:
Kondíciójavítás, nyújtás, erősödés, tartásjavítás

Power

Power

Intenzív erősödés, izomépítés, feszesítés, változatos edzésekkel, sok izzadással és vidámsággal

Hasizom programok

Hasizom programok

Hasfalregeneráció szülés után, utána pedig cél a tónus, a lapos has. SŐT! Nem csak a látvány számít, a kockáknál fontosabbak  a funkcionálisan is erős törzsizmok.

Hormonális egyensúly
női jóga

Hormonális egyensúly
női jóga

A hormonrendszer finom szabályozása és a női szervek egészsége

Offline

Offline

Találkozzunk!  ÓRÁK élőben is.

+ WORKSHOPJAINK: személyreszabott gyakorlatok, anatómiai háttér: has-és gátizom -workshop

Anyatest projekt Anyatest projekt Anyatest projekt Anyatest projekt Anyatest projekt események

Anyatest Projekt

Anyatest Projekt

Tóth Tímea

TÓTH TÍMEA

Timi egy csodásan mozgó, remek hangú oktató, aki a hatha- és gerincjógában, valamint a táncban is otthonosan mozog. Jelenleg kortárs táncot tanít a Műhely Alapítványnál, a Jurányi Házban és a Trafó Stúdióban, valamint a Mandala Jógastúdiókban tart hatha-, gerincjóga- és flow jóga órákat. 

BIO

  • Táncos és próbavezető, modern tánc szakirány (Magyar Táncművészeti Főiskola)
  • Sportoktató OKJ 5181303
  • Jóga mozgásterapeuta
  • Ashtanga jóga oktató RYT200
  • Gerincjóga oktató RYT200
  • Hatha jóga oktató RYT200 (Mandala Jógastúdiók)

MINI INTERJÚ

Jelenleg mennyit mozogsz?

Igyekszem napi szinten mozogni, ezeknek egy része ugye az óratartás, másik része pedig a saját gyakorlásom. Attól függően, hogy mire van időm, vagy hogy hogy érzem magam éppen, ez lehet jóga, tánc, erősítő edzés vagy éppen gyógytorna. 

Mit tanácsolsz annak, aki nem talál időt a mozgásra?
Kezdje “kicsiben” 🙂 Rövidebb időtartamban, olyan mozgásformát válasszon, ami örömet ad, feltölt. Eleinte ez lehet 15-20 perc is akár, és ha ez rendszeressé tud válni, az már remek. Nagyon szuper online edzéseket, jógaórákat lehet találni a neten, amik bármikor elérhetőek, és gyakran rövidebbek is, hogy könnyebben beilleszthetőek legyenek a napirendbe. 

Mi a kedvenc motivációs idézeted?
“A változás örök” – most éppen ez 🙂

Mi jut eszedbe a szóról, hogy jóga?

Tudatosság, belső csend, megérkezés.